تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

ریزش ساختمان در اصفهان؛ حال وخیم دختر ۱۵ ساله

ریزش ساختمان و بحث ساخت‌وسازهای ناایمن در ماه‌های اخیر تبدیل به یک بحران بزرگ در شهرهای مختلف کشورمان شده و پس از فاجعه متروپل آبادان، این بار یک ساختمان مسکونی در اصفهان ریزش کرده است.

کد خبر: ۱۳۳۵۸۹
۲۱:۱۱ - ۲۲ تير ۱۴۰۱

ریزش ساختمان در اصفهان؛  حال وخیم دختر ۱۵ ساله

دیدارنیوز: سخنگو سازمان آتش‌نشانی شهرداری اصفهان گفت: در حادثه ریزش ساختمان در محله جی اصفهان چهار نفر در زیر آوار محبوس شدند.

بعد از ظهر امروز ۲۲ تیرماه در محله الله‌اکبر خیابان جی شهر اصفهان ساختمانی مسکونی ریزش کرد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری اصفهان در جمع خبرنگاران در این خصوص اظهار داشت: بلافاصله بعد از اعلام حادثه هشت ایستگاه آتش‌نشانی به محل اعزام شدند و برای خارج کردن افراد محبوس در زیر آوار اقدام کردند.

وی افزود: از بین چهار محبوس این حادثه در بدو ورود نیرو‌های آتش‌نشانی یک خانم ۳۸ ساله و یک دختر ۱۵ ساله از طریق پنجره از زیر آوار خارج شدند.

وی در ارتباط با وضعیت دو مصدوم عنوان کرد: حال دختر ۱۵ ساله وخیم است.

ریزش ساختمان در اصفهان؛  حال وخیم دختر ۱۵ سالهریزش ساختمان در اصفهان؛  حال وخیم دختر ۱۵ سالهریزش ساختمان در اصفهان؛  حال وخیم دختر ۱۵ سالهریزش ساختمان در اصفهان؛  حال وخیم دختر ۱۵ ساله

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی