تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری

حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...

جزئیات تزریق دوز چهارم واکسن «کرونا»

محسن زهرایی، رئیس اداره بیماری‌های قابل پیشگیری با واکسن وزارت بهداشت درباره تزریق دوز چهارم واکسن کرونا گفت: مردم می‌توانند انواع واکسن‌های کرونا را دریافت کنند و محدودیتی در نوع واکسن برای تزریق به عنوان دوز چهارم وجود ندارد.

کد خبر: ۱۳۳۵۳۴
۱۰:۵۹ - ۲۲ تير ۱۴۰۱

جزئیات تزریق دوز چهارم واکسن «کرونا»

دیدارنیوز: رئیس اداره بیماری‌های قابل پیشگیری با واکسن وزارت بهداشت جزئیات تزریق دوز چهارم واکسن کرونا را تشریح کرد.

محسن زهرایی درباره تزریق دوز چهارم واکسن کرونا اظهار کرد: مردم می‌توانند انواع واکسن‌های کرونا را دریافت کنند و محدودیتی در نوع واکسن برای تزریق به عنوان دوز چهارم وجود ندارد.

وی افزود: عمده واکسن‌های موجود برای دوز چهارم ایرانی هستند و انواع واکسن‌های ایرانی کرونا موجود است که همگی قابلیت استفاده به عنوان دوز یادآور را دارند.

زهرایی ادامه داد: همه واکسن‌ها مانند دارو‌ها دارای تاریخ تولید و انقضا هستند و اگر واکسنی در زمانی که تاریخ انقضا دارد استفاده نشود و منقضی شود؛ امحا خواهد شد.

رئیس اداره بیماری‌های قابل پیشگیری با واکسن وزارت بهداشت درباره واکسن‌های مورد تأیید کشور‌های دیگر برای سفر‌های خارجی بیان کرد: افرادی که قصد سفر دارند باید به سفارتخانه کشور مقصد مراجعه یا تماس حاصل کنند تا مشخص شود که برای سفر به آن کشور نیاز به تزریق نوع خاصی از واکسن وجود دارد یا خیر؛ فعلاً اکثر کشور‌های اروپایی الزامات واکسیناسیون و تست‌های کرونا را حذف کرده‌اند و محدودیتی برای نوع واکسن اعمال نکرده‌اند.

بر اساس اعلام وزارت بهداشت؛ افراد بالای ۱۸ سال که بیشتر از ۶ ماه از آخرین تاریخ تزریق‌شان می‌گذرد، می‌توانند نوبت یادآور واکسن کرونا (دوز سوم و یا چهارم) را تزریق کنند؛ همچنین گروه سنی ۱۲ تا ۱۸ سال که نقص سیستم ایمنی و بیماری‌های زمینه‌ای دارند، می‌توانند نوبت یادآور واکسن کرونا را تزریق کنند.

شهروندان تهرانی برای مشاهده آدرس و شماره تلفن ۳۷۸ مرکز و پایگاه سلامت تحت نظر دانشگاه‌های علوم پزشکی تهران که اقدام به واکسیناسیون شهروندان می‌کنند اینجا کلیک کنند.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی