تیتر امروز

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...
حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس:

حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد

"جامعه پلاس" عنوان برنامه جدیدی از دیدارنیوز است که ذیل این برنامه همه دغدغه‌های اجتماعی مانند زنان، محیط زیست، آسیب‌های اجتماعی، مهاجرت، حاشیه نشینی و ..با حضور کارشناسان تحلیل و بررسی می‌شود.

پاپ فرانسیس: از رنج ملت فلسطین عذاب می‌کشم

پاپ فرانسیس بر لزوم برقراری صلح و آرامش در اراضی فلسطین به ویژه قدس تاکید کرد و گفت: من با درد و رنج ملت فلسطین در اراضی مقدس، عذاب می‌کشم.

کد خبر: ۱۳۳۵۳۳
۱۰:۵۳ - ۲۲ تير ۱۴۰۱

پاپ فرانسیس: از رنج ملت فلسطین عذاب می‌کشم

دیدارنیوز: ابومازن رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین شامگاه سه شنبه به صورت تلفنی با پاپ فرانسیس رهبر مسیحیان کاتولیک گفتگو کرد.

به نقل از وبگاه اسپوتنیک، ابومازن رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین شامگاه گذشته با پاپ فرانسیس رهبر مسیحیان کاتولیک گفتگو کرد.

در این گفتگوی تلفنی ابومازن وضعیت جسمانی پاپ فرانسیس را جویا شد و برای وی آرزوی سلامتی کرد. رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین، همچنین پاپ را در جریان آخرین تحولات فلسطین به ویژه قدس اشغالی قرار داد.

یکی از محور‌های اصلی گفتگوی تلفنی ابومازن و پاپ در ارتباط با ادامه تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه مقدسات اسلامی و مسیحی در قدس اشغالی به ویژه مسجدالاقصی و کلیسای قیامت بود.

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین همچنین پاپ را جریان اقدامات رژیم صهیونیستی در اخراج ساکنان قدس از منازل شأن و دست اندازی به املاک و دارایی‌های آن‌ها قرار داد.

ابومازن همچنین در این گفتگوی تلفنی به قتل عامدانه فلسطینی‌ها از سوی رژیم صهیونیستی اشاره کرد.

در مقابل، پاپ فرانسیس از تماس تلفنی ابومازن در راستای اطمینان از وضعیت جسمانی اش، قدردانی کرد. وی همچنین بر لزوم برقراری صلح و آرامش در اراضی فلسطین به ویژه قدس تاکید کرد و گفت: من با درد و رنج ملت فلسطین در اراضی مقدس، عذاب می‌کشم.

وی تاکید کرد که به سخنان ابومازن در ارتباط با تدابیر رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی اهتمام ویژه‌ای خواهد داشت.

گفتنی است این گفتگوی تلفنی در آستانه سفر بایدن به اراضی اشغالی و دیدار قریب الوقوع وی با ابومازن طی این سفر انجام شد.

منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی