تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...
اگر جای علی دایی و علی کریمی بودید چطور صحبت می‌کردید؟

پاسخ تند قاسم‌پور به «آزمون»: سطح ادبیاتت را به اندازه دستمزدت بالا ببر!

اظهارات جنجالی سردار آزمون، مهاجم تیم ملی درباره کمیته فنی فدراسیون فوتبال، که برکناری اسکوچیچ را «اوج نامردی» عنوان کرده بود با واکنش تند ابراهیم قاسم‌پور سخنگوی این کمیته مواجه شد. قاسم‌پور گفت: بهتر است بازیکن ملی ما سطح ادبیات و فرهنگ لغاتی که به کار می‌برد را اندازه دستمزدش بالا ببرد و با ادبیات درستی حرف بزند.

کد خبر: ۱۳۳۴۶۹
۱۲:۵۸ - ۲۱ تير ۱۴۰۱

پاسخ تند قاسم‌پور به «آزمون»: سطح ادبیاتت را به اندازه دستمزدت بالا ببر!

دیدارنیوز: سخنگوی کمیته فنی فدراسیون فوتبال به صحبت‌هایی مهاجم تیم ملی واکنش نشان داد و خواهان این شد که آزمون از ادبیاتی بهتر استفاده کند.

ابراهیم قاسم‌پور، در خصوص اظهارات سردار آزمون و اینکه تصمیم کمیته فنی فدراسیون فوتبال در برکناری دراگان اسکوچیچ را اوج نامردی قلمداد کرد، گفت: دوست ندارم در مورد شخص صحبت کنم یا اسمی بیاورم. متأسفانه فوتبال ایران به جایی رسیده که بازیکنان به خودشان اجازه می‌دهند برای تیم ملی و فوتبال ایران تصمیم بگیرند و این بی‌در و پیکر بودن فوتبال را نشان می‌دهد. اینکه بازیکنان بخواهند پای خودشان را بیشتر از گلیم‌شان دراز کنند واقعاً فاجعه است و من این حرف را نه به عنوان عضو کمیته فنی بلکه به عنوان یک فوتبالی و پیشکسوت می‌گویم. بهتر است فوتبالیست‌های ما در حد جایگاه خودشان فعالیت کنند و حرف بزنند.

وی ادامه داد: اگر تصمیمی گرفته می‌شود به دلیل همین نابسمانی‌هایی است که به وجود آمده و بهتر است بازیکن ملی ما سطح ادبیات و فرهنگ لغاتی که به کار می‌برد را اندازه دستمزدش بالا ببرد و با ادبیات درستی حرف بزند. اگر آقایان بدانند چه افرادی در کمیته فنی حاضر هستند قطعاً بهتر صحبت خواهند کرد. یک بازیکن حق دخالت در مسائل مربوط به فدراسیون یا تیم ملی را ندارد. ما در کمیته فنی هیچ‌کاره نیستیم و این وظیفه را داریم که نظر بدهیم. اگر از مرد بودن حرف می‌زنید پس بهتر است در مسائلی که ربطی به شما ندارد نظر ندهید و در تیم ملی هم از برخی امتیاز‌ها بگذرید. اگر جای علی دایی و علی کریمی بودید چطور صحبت می‌کردید؟

قاسم‌پور در ارتباط با صحبت‌های برخی از اعضای هیئت رئیسه که گفته‌اند آن‌ها تصمیم نهایی را در مورد اسکوچیچ خواهند گرفت، تصریح کرد: بله، آن‌ها تصمیم گیرنده هستند، ولی اگر ما نظر بدهیم و اعمال نشود احساس می‌کنیم که زیادی هستیم. دلایل خودمان را به هیئت رئیسه در مورد کنار گذاشتن اسکوچیچ می‌گوییم، ولی اگر آن‌ها تصمیم دیگری گرفتند آن وقت در مورد دلایلی که این تصمیم را گرفتیم با رسانه‌ها صحبت خواهیم کرد.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی