تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
به تمامی دهک‌های یک تا ۹ یارانه جدید واریز خواهد شد

سخنگوی دولت: در انتخاب یا تغییر سرمربی تیم‌ملی دخالتی نمی‌کنیم!

علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت در نشست خبری هفتگی خود با اصحاب رسانه با بیان اینکه به تمامی دهک‌های یک تا ۹ یارانه جدید واریز خواهد شد، دیدار برخی بازیکنان تیم ملی با معاون اول رئیسی را رد کرد و گفت: دولت در مسائل فنی و تخصصی دخالت نکرده و نمی‌کند، اما همیشه پشتیبان تیم ملی و مدافع عملکرد تیم ملی است.

کد خبر: ۱۳۳۴۵۴
۱۰:۳۳ - ۲۱ تير ۱۴۰۱

سخنگوی دولت: در انتخاب یا تغییر سرمربی تیم‌ملی دخالتی نمی‌کنیم!

دیدارنیوز: بهادری‌جهرمی گفت: به دهک‌های یک تا ۹ از ابتدای واریز یارانه جدید یعنی حتی یارانه ماه اخیر نیز تخصیص داده خواهد شد.

علی بهادری‌جهرمی، سخنگوی دولت در نشست خبری هفتگی خود با اصحاب رسانه درباره پرداخت یارانه‌ها گفت: واریز یارانه از ساعات شب گذشته آغاز شده و به تدریج این واریز ادامه دارد و رسیدگی به اعتراض‌ها به اتمام رسیده است.

وی افزود: برای کسانی که مستحق دریافت یارانه بودند در همین مرحله مبلغ اعلامی واریز می‌شود؛ به دهک‌های یک تا ۹ از ابتدای واریز یارانه جدید یعنی حتی یارانه ماه اخیر نیز تخصیص داده خواهد شد.

سخنگوی دولت درباره تغییر سرمربی تیم ملی فوتبال و موضوع دخالت دولت در این انتخاب سرمربی جدید تیم ملی گفت: پیروزی تیم‌ملی در‌جام جهانی برای همه مردم است. فدراسیون فوتبال به عنوان متولی، موضوع درخواست حمایت از تیم ملی فوتبال را داشته است. صرفا درخواست‌ها برای حمایت از تصمیم‌های فدراسیون بود. جلساتی بین فدراسیون و وزارت ورزش برگزار شد. وزیر ورزش در اردوی تیم ملی حاضر شدند و گزارش‌هایی ارائه شد؛ دولت برای حمایت اعلام آمادگی کرده است و تصمیم‌های فنی بر عهده فدراسیون فوتبال است.

بهادری‌جهرمی درخصوص دیدار برخی بازیکنان تیم ملی با معاون اول رئیس‌جمهور اظهار داشت: خیر هیچ دیداری با معاون اول صورت نگرفته است. اما ملاقات‌هایی با مقام‌های دولت از جمله با بنده و وزیر صمت و رییس سازمان برنامه و بودجه با حضور وزیر ورزش صورت گرفته است آن هم در جهت حمایت از تیم ملی بوده است. دولت در مسائل فنی و تخصصی دخالت نکرده و نمی‌کند، اما همیشه پشتیبان تیم ملی و مدافع عملکرد تیم ملی است.

وی با اشاره به شیوع مجدد کرونا، گفت: خواهش من از هم‌میهنان این است که برای حفظ سلامت عمومی استاندارد‌های بهداشتی را جدی‌تر بگیریم و برای تزریق دز بعدی واکسن هم اقدام کنیم. تدابیر لازم برای پیشگیری از تأثیر آفرینی بیشتر این شیوع مجدد هم توسط ستاد ملی مقابله با کرونا در نظر گرفته شده است.

سخنگوی دولت در پاسخ به سوالی درباره اینکه هفته گذشته شاهد ابلاغ قانون حجاب و عفاف مصوب سال ۸۴ از سوی رئیس‌جمهور و به دنبال آن افزایش برخی هجمه‌ها به دولت بودیم و سیاست دولت در این زمینه برای جلوگیری از افراط و تفریط مجریان و سوءاستفاده عده‌ای جهت تخریب دولت، گفت: همانطور که می‌دانید این قانون مصوب سال ۸۴ و دولت هشتم است که در همان دولت هم ابلاغ شده است و ابلاغ جدیدی وجود نداشته است. همه ما، هم دولت و هم مردم مکلف به اجرای قانون هستیم و پیشرفت و حل مشکلات و ساماندهی نظم امور در گرو پایبندی ما به قوانین و تحقق نظم شهری است و تضمین حقوق شهروندی هم در گرو پایبندی به قانون است.

بهادری جهرمی اضافه کرد: دولت معتقد است در ارائه خدمات عمومی و تامین حقوق شهروندی هرگز نباید دسته‌بندی میان مردم صورت گیرد، ما با هرگونه دسته‌بندی کردن و طبقه‌بندی کردن مردم برای ارائه خدمات مخالف هستیم و حتما باید در چارچوب قانون همه مردم از خدمات عمومی و شهروندی و از حقوق اساسی خود بهره‌مند شوند.

ادامه دارد...

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی