تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل/ عمان حادثه اصفهان را محکوم کرد/ رئیس کمیسیون اروپا خواستار خویشتن‌داری شد
انتقام ایران از اسرائیل پس از حمله تروریستی (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل/ عمان حادثه اصفهان را محکوم کرد/ رئیس کمیسیون اروپا خواستار خویشتن‌داری شد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

توضیح میراسماعیلی درباره رفع «تعلیق جودو»؛ خائنان داخلی داریم!

آرش میراسماعیلی، رئیس فدراسیون جودو درباره حل مشکل تعلیق جودوی ایران برای مسابقات کشور‌های اسلامی توضیح داد: از آقایان صالحی امیری و سجادی تشکر می‌کنم که رایزنی خوبی در لوزان با باخ داشتند. براساس نامه‌ای که از فدراسیون جهانی جودو آمده، تیم ما هیچ مشکلی ندارد. اتفاقات خوبی در راه است. چون ما یک سری خائنان داخلی داریم که اخبار را وارونه منعکس یا سنگ اندازی می‌کنند، این را سربسته اعلام می‌کنم که عده‌ای ایرانی برای مسابقات کشور‌های اسلامی تلاش می‌کردند تا ایران شرکت نکند، اما مشکلی وجود ندارد.

کد خبر: ۱۳۳۴۳۶
۲۱:۰۴ - ۲۰ تير ۱۴۰۱

توضیح میراسماعیلی درباره رفع «تعلیق جودو»؛ خائنان داخلی داریم!

دیدارنیوز: رئیس فدراسیون جودو درباره رفع تعلیق این فدراسیون توضیح داد.

آرش میراسماعیلی، رئیس فدراسیون جودو در مقابل فدراسیون فوتبال درباره حضورش در ساختمان این فدراسیون اظهار کرد: با آقای درویش قرار داشتم که زودتر رسیدم. آقای درویش گفت فدراسیون فوتبال است و به همین دلیل به این جا آمدم و آقای کامرانی‌فر را هم دیدم. من نمی‌دانستم روز آخر انتخابات است. برای دوستان آرزوی موفقیت داریم. ان‌شاءالله فوتبال ایران به یک سرانجامی برسد. همه مردم استرس جام جهانی را دارند و ما هم داریم. امیدوارم ایران در جام جهانی نتیجه خوبی بگیرد. البته توقع ما باید به حق باشد. طبیعتا حریفان ما سرسخت و قوی هستند. درست است که من جودویی هستم، اما وقتی نزدیک جام جهانی می‌شویم، عرق فوتبالی‌مان بیشتر می‌شود.

او در پاسخ به این سوال که اگر رئیس فدراسیون فوتبال بود، از مربی خارجی استفاده می‌کرد یا داخلی، بیان کرد: این نفرین را در حق من نکن. کار سختی است. همه مردم انتظار دارند. کسی که رئیس فدراسیون فوتبال می‌شود، کار سختی دارد، اما به عنوان یک آدم عادی و هوادار فوتبال، دوست دارم سرمربی ایرانی باشد.

رئیس فدراسیون جودو درباره حل مشکل رفع تعلیق ایران در این رشته برای مسابقات کشور‌های اسلامی توضیح داد: از آقایان صالحی امیری و سجادی تشکر می‌کنم که رایزنی خوبی در لوزان با باخ داشتند. براساس نامه‌ای که از فدراسیون جهانی جودو آمده، تیم ما هیچ مشکلی ندارد. اتفاقات خوبی در راه است. چون ما یک سری خائنان داخلی داریم که اخبار را وارونه منعکس یا سنگ اندازی می‌کنند، این را سربسته اعلام می‌کنم که عده‌ای ایرانی برای مسابقات کشور‌های اسلامی تلاش می‌کردند تا ایران شرکت نکند، اما مشکلی وجود ندارد. قرار بر این است که ما در بازی‌های آسیایی و سهمیه‌های المپیک با شرایط خاصی شرکت کنیم. در چند روز آینده اگر دوستان منتقد اجازه دهند، اتفاقات خوبی رخ می‌دهد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی