تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

گفتگوی لاپید و اردوغان درباره ایران

یائیر لاپید، نخست‌وزیر اسرائیل در گفتگو با رجب طیب اردوغان، رییس جمهور ترکیه از همکاری این کشور در زمینه خنثی‌کردن آنچه «تلاش‌های ایران برای آسیب رساندن به شهروندان اسراییلی در ترکیه» عنوان شده است، قدردانی کرد.

کد خبر: ۱۳۳۳۷۷
۰۹:۵۲ - ۲۰ تير ۱۴۰۱

گفتگوی لاپید و اردوغان درباره ایران

دیدارنیوز: نخست‌وزیر جدید اسرائیل در گفتگو با رییس جمهور ترکیه از او برای همکاری در زمینه آن‌چه «تلاش‌های ایران برای آسیب رساندن به شهروندان اسراییلی در ترکیه» خوانده شده، قدردانی کرد.

به نقل از روزنامه یدیعوت آحارانوت، یائیر لاپید، نخست‌وزیر اسرائیل در گفتگو با رجب طیب اردوغان، رییس جمهور ترکیه از همکاری این کشور در زمینه خنثی‌کردن آنچه «تلاش‌های ایران برای آسیب رساندن به شهروندان اسراییلی در ترکیه» عنوان شده است، قدردانی کرد.

به گفته برخی منابع مطلع در دفتر لاپید، او و اردوغان همچنین بر اهمیت روابط اسراییل-ترکیه در زمینه امنیت، اقتصاد و ثبات در خاورمیانه تاکید کردند.

آن‌ها همچنین انعقاد قرارداد هوانوردی میان رژیم صهیونیسی و ترکیه را به یکدیگر تبریک گفتند.

خبرگزاری رویترز نیز پیشتر و در پی ترور شهید سرهنگ پاسدار حسین صیاد خدایی به دست عوامل تروریستی و هشدار مقامات ارشد نظامی ایران به مسببان این اقدام، نوشته بود که رژیم صهیونیستی با توجه به وجود تهدید انتقام‌جویی ایران به خاطر ترور این شهید، به شهروندانش درباره سفر به ترکیه هشدار داده است.

مقامات رژیم صهیونیستی مدعی شده بودند، «تهدید ملموسی» از سوی ایران علیه شهروندان این رژیم در ترکیه وجود دارد و از آن‌ها خواسته بودند خاک ترکیه را ترک کنند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی