تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

سربازان اوکراینی برای آموزش وارد انگلیس شدند

سربازان اوکراینی برای دریافت آموزش‌های لازم جهت مقابله با نیرو‌های روس وارد انگلیس شدند.

کد خبر: ۱۳۳۲۹۰
۱۶:۲۰ - ۱۸ تير ۱۴۰۱

سربازان اوکراینی برای آموزش وارد انگلیس شدند

دیدارنیوز ـ به نقل از خبرگزاری رویترز، نخستین گروه از سربازان اوکراینی در برنامه نظامی تحت نظارت انگلیس با بن والاس، وزیر دفاع این کشور روز پنجشنبه دیدار کردند؛ این برنامه آموزشی یک هفته به طول می‌انجامد. در این برنامه قرار است ۱۰ هزار سرباز اوکراینی در ماه‌های آتی آموزش ببینند.

والاس همچنین گفت: این برنامه آموزشی جدید فاز بعدی در حمایت انگلیس از نیرو‌های مسلح اوکراین در مواجهه آن‌ها با نیرو‌های روسی است.

وزیر دفاع انگلیس همچنین افزود: با استفاده از تخصص در سطح جهانی ارتش انگلیس، ما به اوکراین کمک خواهیم کرد تا نیرو‌های خود را بازسازی کند و مقاومت خود را افزایش دهد، چرا که آن‌ها از حاکمیت کشور و حق خود برای انتخاب آینده‌شان دفاع می‌کنند.

حدود ۱۰۵۰ پرسنل خدماتی انگلیس برای اجرای این برنامه مستقر شده‌اند که در سایت‌های وزارت دفاع در سراسر شمال غرب، جنوب غرب و جنوب شرق این کشور برگزار می‌شود.

این برنامه آموزشی به سربازان داوطلب با تجربه نظامی اندک یا بدون تجربه، مهارت‌هایی را می‌دهد تا در نبرد‌های خط مقدم موثر واقع شوند. این دوره بر اساس آموزش اولیه سربازان انگلیسی، حمل سلاح، کمک‌های اولیه در میدان نبرد، تاکتیک‌های گشت‌زنی و قانون درگیری‌های مسلحانه را پوشش می‌دهد.

همچنین انگلیس تجهیزات و لباس مورد نیاز را برای کمک به سربازان اوکراینی در آموزش و استقرار در اوکراین هدیه داده است.

منبع: ایسنا
برچسب ها: اوکراین
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی