تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.
امام جمعه شهرستان لالی

حق مردم لالی در شهرهای دیگر هزینه می شود

کد خبر: ۱۳۳۲۴۳
۰۸:۴۷ - ۱۸ تير ۱۴۰۱

حق مردم ما در شهرهای دیگر هزینه می شود

دیدارنیوز_خوزستان| امام جمعه شهرستان لالی در نماز جمعه این هفته با اشاره به هفته عفاف و حجاب عنوان کرد : دشمن سرمایه گذاری سنگینی بر علیه حجاب مردم ما کرده تا عفت را از جامعه ما بگیرد به نحوی که برخی نفوذی ها و حتی برخی دولت ها هم در کشور در این راستا اقداماتی در کمک به دشمنان داشته اند از این رو دشمن فهمیده یکی از روزنه های نفوذ در کشور موضوع حجاب است و ما باید توطئه های دشمنان را بشناسیم و از اجرای آنها جلوگیری کنیم .
وی در ادامه به روز ادبیات کودک اشاره و با گرامیداشت یاد استاد آذریزدی و فعالیتهای وی در حوزه ادبیات کودک بیان کرد : وظیفه ما در تولید محتوا برای کودکان سنگین است چرا که دشمنان در همه زمینه ها ورود کرده تا داشته های فرهنگی ما را از بین ببرند و لذا وظیفه آموزش و پرورش سنگین است و هر چند که کارهای خوبی می شود اما کافی نیست و باید برنامه های بهتری برای کودکان داشته باشیم .
حجت الاسلام و المسلمین محمد گرمسیری با تبریک روز شهرداری ها و دهیاری ها اظهار داشت : بارها در جلسات عنوان کردیم کمبودها با برنامه ریزی قابل جبران است و البته ما از زحمات این مجموعه سپاسگزاریم .
وی در ادامه به موضوع فرونشست های خیابانی در پی شکست لوله های فرسوده اشاره و بیان داشت : متاسفانه با بی عدالتی و ضعف مسئولان ۸ و نیم کیلومتر لوله کار شده در شهر هنوز وارد شبکه نشده و مقدار زیادی هم در شهر مانده تا شبکه توزیع آب اصلاح شود ما مرتب می گوییم اما اگر اتفاقی بیفتد و خانه ای به این علت تخریب شد چه کسی جوابگو خواهد بود؟
خطیب جمعه لالی تصریح کرد : به هر کسی که باید این مشکلات را گفته ایم که زیر پای مردم خالی شده است و آب تولید شده زیر زمین اتلاف می شود چون لوله ها قدیمی و شکسته اند و نه تنها اب اسراف می شود بلکه خطرات آن بیخ گوش مردم است و مسئولان باید این موضوع را دنبال کنند .
وی تاکید کرد : حق مردم ما را در شهرهای دیگر هزینه می کنید و ما در شهر خودمان گرفتار شده‌ایم لذا ما از دولت انقلابی انتظار داریم ایم مسائل پیگیری شود چرا به فلان شهر ۳۰ میلیارد کمک می شود اما شهر ما ۲ میلیارد در حالی که از نطر جمعیتی تفاوتی نیست .
حجت الاسلام و المسلمین گرمسیری با اشاره به طرح های ناتمام کشاورزی شهرستان عنوان کرد : طرح های کشاورزی لالی حدود ۲۵ سال است که هنوز ناتمام است و باید خجالت بکشید که خود را مسئول نظام اسلامی می دانید و بعد از ۲۵ سال هنوز این طرح را تکمیل نکرده اید و مردم ما با این همه گرفتاری چه کار باید بکنند .
وی در ادامه بیان داست : از این به بعد برای پیگیری امور شهرستان باید دعوا کنیم چرا که با زبان خوش حق ما را نمی دهند و اگر با زبان خوش بود تا الان باید میدادند لذا آقایان مسئول بروید و با مدیران کل دعوا کنید برای حق مردم ما هم از شما پشتیبانی می کنیم چرا که مردم محروم دچار گرانی بدون آب با مشکلات متعدد چه کسی باید به داد آنها برسد

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی