تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

بدحجاب‌ها، فقط برای استفاده در «راهپیمایی» و «انتخابات»!

نمی‌شود که هر وقت به بدحجاب‌ها نیاز داشتیم این افراد را به تصویر بکشیم و هر وقت هم نمی‌خواستیم به آن‌ها انگ مجرم بودن بزنیم، لطفا صدا و سیما هم دیگر در زمان‌های انتخابات و راهپیمایی‌ها این افراد را برای استفاده به تصویر نکشد!

کد خبر: ۱۳۳۲۲۵
۰۸:۲۵ - ۱۷ تير ۱۴۰۱

بدحجاب‌ها، فقط برای استفاده در «راهپیمایی» و «انتخابات»!

دیدارنیوز: مساله حجاب و سختگیری‌های اخیر در دولت رئیسی، که با برخورد شدید در ادارات دولتی و حتی بیمارستان‌ها مواجه شده، بار دیگر این موضوع حساس اجتماعی را به تیتر اول رسانه‌ها تبدیل کرده است.

اصلاحات پرس نوشت: نمی‌شود که هر وقت به آن‌ها نیاز داشتیم این افراد را به تصویر بکشیم و هر وقت هم نمی‌خواستیم به آن‌ها انگ مجرم بودن بزنیم، لطفا صداوسیما هم دیگر در زمان‌های انتخابات و راهپیمایی‌ها این افراد را برای استفاده به تصویر نکشد!

این روز‌ها اخبار جدیدی از سختگیری بر مردم در برخی از شهر‌ها از مشهد تا فارس و تهران به گوش می‌رسد، متاسفانه تجربه ناموفق چند دهه بگیر و ببند در حوزه حجاب گویا خیلی موفق بوده که مسئولان ما همچنان اصرار به استفاده از همین روش دارند و ذره‌ای هم از آن کوتاه نمی‌آیند!

خبرآنلاین به نقل از «پیغام بوشهر» نوشت: یکی از عجیب‌ترین درخواست‌ها در روز‌های جاری یکی فرصت استاندار فارس به سازمان‌ها و ادارات بود که تا پایان تیرماه برای برطرف کردن مسائل مرتبط با حجاب و پوشش و رفع ایرادات احتمالی مهلت داد و گفت: کسانی که نمی‌توانند در چارچوب حرکت کنند، بروند مرخصی بدون حقوق بگیرند تا زمانی که بتوانند به قوانین احترام بگذارند.

بدحجاب‌ها، فقط برای استفاده در «راهپیمایی» و «انتخابات»!

دیگری هم نامه دادستانی مشهد به ادارات و بانک‌ها بود که از آن‌ها خواسته شده تا به بدحجاب‌ها خدمات ندهند، کار حتی از این هم فرا‌تر رفت و آن‌ها از نیروی انتظامی خواستند تا بدحجاب‌ها را به مترو راه ندهند، جالب اینکه در این نامه برای افراد بد حجاب از لفظ مجرم استفاده شده است!

این اخبار واکنش‌های بسیاری را بین مردم در پی داشت، مردمی که این روز‌ها با مشکلات بسیار معیشتی و زیست محیطی و ... دست به گریبان هستند و توقع تلاش برای حل آن‌ها را دارند، اما هر روز با یک مصوبه جدید در زمینه حجاب رو به رو می‌شوند، گویی که امروز بزرگترین مشکل مملکت شکل و رنگ مو جوانان ما شده است. برخی از کاربران حتی با اشاره به مصوبه جدید طالبان در هرات مبنی بر ممنوعیت ورزش مردان با مردان زیر ۱۸ سال رفتار‌های این چنینی را تقبیح کردند.

در این بین یکی از کاربران پیشنهاد جالبی را مطرح کرد که ما هم آن را به مسئولان پیشنهاد می‌کنیم، اینکه از این پس ورود افراد به قول خودشان بد حجاب را در زمان انتخابات به صندوق‌های رای یا زمان برگزاری تظاهرات‌ها به مراسم دولتی ممنوع اعلام کنند، بالاخره این نمی‌شود که هر وقت به آن‌ها نیاز داشتیم این افراد را به تصویر بکشیم و هر وقت هم نمی‌خواستیم به آن‌ها انگ مجرم بودن بزنیم، لطفا صدا و سیما هم دیگر در زمان‌های انتخابات و راهپیمایی‌ها این افراد را برای استفاده به تصویر نکشد!

روز گذشته فرماندار بوشهر هم در شورای اداری در فرمانداری گفته اتاق خانم‌ها و آقایان در ادارات باید جدا باشد وبا هیچکس شوخی ندارم، هر مدیری کوتاهی کند عزل خواهد شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی