تیتر امروز

حزب الله به اسرائیل هشدار داد؛ ایران را تحریک نکنید
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

حزب الله به اسرائیل هشدار داد؛ ایران را تحریک نکنید

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

کارگران دعبل خزاعی از مدیرعامل توسعه نیشکر قدردانی کردند

کارگران کشت و صنعت دعبل خزاعی با اهدای لوح سپاس، از دکتر عبدعلی ناصری مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی قدردانی کردند.

کد خبر: ۱۳۳۲۰۹
۲۱:۲۴ - ۱۵ تير ۱۴۰۱

کارگران دعبل خزاعی از مدیرعامل توسعه نیشکر قدردانی کردند

 

دیدارنیوز: به نقل از  روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، توجه به معیشت، اهتمام به مسائل رفاه و سلامت جامعه کارگری صنعت نیشکر، افزایش و همسان‌سازی حقوق‌ها، اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل و… از جمله دلایل قدردانی کارکنان این شرکت از دکتر عبدعلی ناصری است.
مدیران نیشکری باید قدردان جامعه کارگری باشند

در این مراسم، مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر، کارگران را بزرگترین سرمایه صنعت نیشکر دانست و بر تلاش برای رفع دغدغه‌ها و مسائل معیشتی آن‌ها تاکید کرد.

وی از ادامه روند طرح‌های حمایتی و انگیزشی برای رفاه جامعه کارگری نیشکر خبر داد و بیان داشت، همه مدیران باید قدردان مجاهدت‌های کارگران باشند چرا که رونق تولید در صنعت نیشکر به دست‌ پرتوان این قشر زحمت‌کش است.


برچسب ها: قدردانی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی