تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

مخبر: دولت پشتیبان «تیم‌ ملی» است

محمد مخبر، معاون اول رییس جمهور بر ضرورت حمایت قاطع از تیم ملی فوتبال تاکید کرد و گفت: دولت با تمام توان پشتیبان تیم ملی فوتبال است.

کد خبر: ۱۳۳۲۰۷
۱۹:۴۳ - ۱۵ تير ۱۴۰۱

مخبر: دولت پشتیبان «تیم‌ ملی» است

دیدارنیوز: در جلسه‌ای با حضور معاون اول رییس جمهور، راهکار‌های حمایت و تقویت تیم ملی فوتبال برای حضور پر قدرت در جام جهانی قطر مورد بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

محمد مخبر، معاون اول رییس جمهور در این جلسه که عصر امروز (چهارشنبه) برگزار شد، بر ضرورت حمایت قاطع از تیم ملی فوتبال تاکید کرد و گفت: دولت با تمام توان پشتیبان تیم ملی فوتبال است و از تصمیمات مسئولان و دستگاه‌های ذیربط در مسیر آماده سازی مطلوب برای حضور در این رویداد بزرگ بین المللی حمایت می‌کند.

در این جلسه که رییس دفتر رییس جمهور، وزرای ورزش و جوانان و صنعت، معدن و تجارت، رییس سازمان برنامه و بودجه و سخنگوی دولت نیز حضور داشتند، وزیر ورزش و جوانان گزارشی از وضعیت موجود تیم ملی و چالش‌های پیش روی ارائه داد.

پس از ارائه گزارش و بحث و بررسی مقرر شد تا برنامه ریزی لازم برای پشتیبانی از فرایند آماده سازی تیم ملی، امکان سنجی و انجام بازی‌های تدارکاتی مناسب، تسهیل حضور علاقه‌مندان برای حضور در جام جهانی قطر، حمایت از بازیکنان و انجام تعهدات ایجاد شده و همچنین حل مشکلات پخش تلویزیونی صورت گیرد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی