تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

معرفی محصولات کشاورزی و تولیدی شادگان ضروری است

سرپرست فرمانداری شهرستان شادگان با بیان اینکه شهرستان شادگان یکی از قطب‌های تولید محصولات کشاورزی در خوزستان است، گفت: معرفی محصولات کشاورزی و تولیدی در شادگان ضروری است.

کد خبر: ۱۳۳۰۴۵
۱۹:۱۸ - ۱۳ تير ۱۴۰۱

معرفی محصولات کشاورزی و تولیدی شادگان ضروری است

دیدارنیوز_خوزستان|جمال صالح زاده امروز، ۱۳ تیرماه در جلسه هماهنگی و معرفی ظرفیت‌های کارآفرینی و ایجاد کارگاه‌های زود بازده با هدف توسعه اشتغال در شهرستان شادگان، ضمن اعلام حمایت از کارگاه‌های تولیدی و زودبازده در راستای رونق اشتغال شهرستان، اظهار کرد: ادارات متولی نسبت به معرفی ظرفیت‌های شهرستان در حوزه کارآفرینی اقدام کنند.
به گزارش ایسنا، وی بر معرفی محصولات کشاورزی، تولیدی و خدماتی تاکید کرد و افزود: ایجاد اشتغال با سرمایه کم و فضای کوچک باعث رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال در شهرستان خواهد شد.
رئیس شورای اشتغال شهرستان شادگان عنوان کرد: شناسایی حلقه مفقوده در کسب و کار کارآفرینان و معرفی سرمایه‌گذاران موفق، برگزاری نشست‌ها و هم‌اندیشی بین کارآفرینان و سرمایه‌گذاران برای تبادل تجربیات، به منظور ترغیب، جذب شهروندان و سرمایه‌گذاران استانی و شهرستانی جهت سرمایه‌گذاری در نقاط مختلف شهرستان در اولویت ادارات مربوطه قرار گیرد.
سرپرست فرمانداری شادگان با بیان اینکه جلسات اشتغال باید به صورت مستمر برگزار شود، افزود: معرفی مشاوران اقتصادی جهت توسعه کارآفرینی و اشتغال و ورود هئیت‌های علمی دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی فنی و حرفه‌ای جهت آموزش علمی و تجربی موجب توسعه کسب و کار در شهرستان خواهد شد.
صالح زاده در پایان گفت: ایجاد کارخانه‌های بسته‌بندی محصولات کشاورزی در برندسازی محصولات و افزایش اشتغال در شهرستان شادگان تاثیر بسزایی دارد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی