تیتر امروز

سی‌ان‌ان: پایگاه اصفهان آسیب ندید
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

سی‌ان‌ان: پایگاه اصفهان آسیب ندید

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

تمدید قرارداد شبانه «گیتاریست» استقلال

باشگاه استقلال مانند روند اخیرش در نقل و انتقالات تابستانی، به صورت شبانه قرارداد یکی از مهاجمان خود را تمدید کرد. ارسلان مطهری که به گیتاریست استقلال معروف است، یک فصل دیگر با استقلال قرارداد داشت و با تمدید قراردادش، به مدت دو فصل دیگر و تا پایان فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۳ در جمع آبی‌پوشان پایتخت ماندنی شد.

کد خبر: ۱۳۲۹۸۲
۰۸:۵۸ - ۱۳ تير ۱۴۰۱

تمدید قرارداد شبانه «گیتاریست» استقلال

دیدارنیوز: مهاجم باتجربه آبی‌پوشان با وجود شایعاتی که پیرامون جدایی‌اش مطرح بود، تصمیم به ادامه همکاری با استقلال گرفت و قراردادش را تمدید کرد.

سجاد شهباززاده اولین خرید تابستانی استقلال بود. خریدی برای تقویت خط حمله آبی‌پوشان و در ادامه مدیران باشگاه استقلال به سراغ جذب کاوه رضایی رفتند و در روز‌های گذشته مذاکرات فشرده‌ای را با مدیر برنامه‌های او انجام دادند. رضایی قرار است طی روز‌های آینده به ایران سفر کند و بعد از حضور در تست‌های پزشکی، در صورت دریافت تاییدیه احتمالاً قرارداد او با آبی‌پوشان نهایی می‌شود.

ارسلان مطهری، آرمان رمضانی و رودی ژستد سه مهاجم تخصصی استقلال در لیگ بیست‌ویکم بودند که بعد از اتمام فصل، ژستد بلافاصله از جمع آبی‌پوشان جدا شد و آرمان رمضانی هم به عنوان اولین نفر برای فصل جدید قراردادش را با استقلال تمدید کرد تا سرنوشت ارسلان مطهری در هاله‌ای از ابهام قرار بگیرد.

مطهری فصل موفقی را در استقلال گذراند و در نقش مهاجم تعویضی، ۴ گل سرنوشت‌ساز را برای استقلال به ثمر رساند و یک گل ۳ امتیازی هم برای آبی‌ها در مقابل تراکتور ساخت تا عملکرد قابل قبولی را از خود به جای بگذارد. با توجه به جذب شهباززاده و پیوستن احتمالی کاوه رضایی و تمدید قرارداد با آرمان رمضانی و شایعه جذب مهاجم خارجی با نظر ریکاردو ساپینتو، شایعات زیادی پیرامون آینده ارسلان مطهری مطرح شد.

سپاهان و فولاد به عنوان دو مقصد احتمالی ارسلان مطهری در صورت جدایی از استقلال نام‌شان به میان آمد، با این‌حال مطهری یک فصل دیگر با استقلال قرارداد داشت و این مسئله باعث شده بود تا آینده مهاجم ۲۹ ساله آبی‌پوشان نامشخص باشد.

مدیران استقلال در روز‌هایی که هواداران آبی‌پوش از عملکرد آن‌ها گلایه دارند، به صورت چراغ خاموش مذاکرات خود با ارسلان مطهری را پیش بردند و امشب به صورت رسمی از تمدید همکاری با مطهری رونمایی شد.

مهاجم گلزن آبی‌پوشان در دو فصل گذشته، تصمیم گرفت با توجه به آن‌که هنوز یک فصل دیگر با استقلال قرارداد داشت، بعد از دیدار با مصطفی آجورلو مدیرعامل استقلال به مدت قرارداد خود یک فصل دیگر اضافه کند و حضور مطهری در استقلال با تا پایان لیگ بیست‌وسوم تمدید شود.

ارسلان مطهری با تمدید قرارداد خود به شایعات پیرامون جدایی‌اش واکنش نشان داد تا خط حمله فصل آینده استقلال پرستاره‌تر از همیشه باشد. سجاد شهباززاده، آرمان رمضانی، ارسلان مطهری و احتمالاً کاوه رضایی و یک مهاجم خارجی که رقابت را برای حضور در ترکیب اصلی آبی‌پوشان به اوج می‌رساند و به نظر می‌آید ریکاردو ساپینتو چالش شیرینی برای چینش خط حمله مورد علاقه خود دارد.

تمدید قرارداد شبانه «گیتاریست» استقلال

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی