تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...
درخواست عضو کمیسیون عمران مجلس از وزارت راه و شهرسازی

جلوی بلیت فروشی با «نرخ ارزی» را بگیرید!

نماینده مردم بهشهر در مجلس درباره بلیت فروشی با «نرخ ارزی» گفت: با این اقدام مصالح و منافع ملی کشور نیز تحت الشعاع قرار می‌گیرد. انتظار می‌رود مسئولان وزارت راه و شهرسازی در اسرع وقت جلوی این اقدام را بگیرند. این اقدام تاثیرات منفی هم در حوزه داخلی و هم در حوزه خارج برجای خواهد گذاشت. زمانی که پول ملی ما ریال است چرا باید معاملات ما به دلار صورت بگیرد؟ این امر آثار اقتصادی نامطلوبی نیز به دنبال خواهد داشت و مدیران مربوطه باید هرچه زودتر جلوی این اقدام ناشایست را بگیرند.

کد خبر: ۱۳۲۹۴۵
۱۳:۰۲ - ۱۲ تير ۱۴۰۱

جلوی بلیت فروشی با «نرخ ارزی» را بگیرید!

دیدارنیوز: یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: نرخ گذاری ارزی بلیط هواپیما برای مسافران خارجی نه تنها آثار منفی در بازار گردشگری بر جای خواهد گذاشت بلکه این پیام را به سایر کشور‌ها می‌دهد که پول ملی ما ارزشی ندارد.

غلامرضا شریعتی با انتقاد از اقدام انجمن شرکت‌های هواپیمایی برای نرخ گذاری ارزی بلیط هواپیما برای مسافران خارجی، بیان کرد: از نظر بنده این اقدام بسیار ناپسند است. اساسا این کار از منظر اقتصاد نیز آثار نامطلوبی برای کشور دارد. با این اقدام ما به سایر کشور‌ها این سیگنال را می‌دهیم که پول ملی ما ارزشی ندارد. ما باید در هر وضعیت اقتصادی از پول ملی خود دفاع کنیم.

وی در ادامه اظهار کرد: محاسبه ارزی قیمت بلیط هواپیما برای مسافران خارجی این پیام را در خود دارد که پول ملی ما ارزشی ندارد و برای ارائه خدمات به ما دلار دهید. از سوی دیگر نه تنها این اقدام آثار منفی در جذب گردشگر خارجی خواهد داشت بلکه در بازار گردشگری متقابل نیز طبیعتا برای مسافران ایرانی آثار منفی برجای خواهد گذاشت.

نماینده مردم بهشهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با این اقدام مصالح و منافع ملی کشور نیز تحت الشعاع قرار می‌گیرد. انتظار می‌رود مسئولان وزارت راه و شهرسازی در اسرع وقت جلوی این اقدام را بگیرند. این اقدام تاثیرات منفی هم در حوزه داخلی و هم در حوزه خارج برجای خواهد گذاشت. زمانی که پول ملی ما ریال است چرا باید معاملات ما به دلار صورت بگیرد؟ این امر آثار اقتصادی نامطلوبی نیز به دنبال خواهد داشت و مدیران مربوطه باید هرچه زودتر جلوی این اقدام ناشایست را بگیرند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی