تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل/ بریتانیا: تشدید تنش به نفع هیچ‌کس نیست
انتقام ایران از اسرائیل پس از حمله تروریستی (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل/ بریتانیا: تشدید تنش به نفع هیچ‌کس نیست

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

تبریک تلفنی نتانیاهو به «لاپید»

بنیامین نتانیاهو، رئیس اپوزیسیون اسرائیل در تماسی تلفنی با یائیر لاپید، نخست وزیر دوره انتقالی این رژیم، به او به مناسبت آغاز دوره مسوولیتش در پست نخست وزیری تبریک گفت.

کد خبر: ۱۳۲۸۵۶
۱۰:۳۲ - ۱۱ تير ۱۴۰۱

تبریک تلفنی نتانیاهو به «لاپید»

دیدارنیوز: رئیس اپوزیسیون اسرائیل به یائیر لاپید آغاز دوره مسؤولیتش در پست نخست وزیری را تبریک گفت و خواستار یک جلسه توجیهی امنیتی توسط وزیر نظامی شد.

به نقل از خبرگزاری سما فلسطین، بنیامین نتانیاهو، رئیس اپوزیسیون اسرائیل در تماسی تلفنی با یائیر لاپید، نخست وزیر دوره انتقالی این رژیم، به او به مناسبت آغاز دوره مسؤولیتش در پست نخست وزیری تبریک گفت.

نتانیاهو به لاپید گفت: برای شما و همه آرزو می‌کنم که چهار ماه آتی، یک دوره صلح و امنیت باشد.

به صورت رسمی دوره دولت انتقالی باید چند ماه باشد و انتخابات سراسری پس از چهار ماه برگزار شود.

طبق بیانیه منتشر شده از سوی دفتر لاپید، او در این گفتگوی تلفنی از نتانیاهو خواست طبق روال، برای بررسی وضعیت امنیتی در دفتر وزیر نظامی حضور یابد.

طبق بیانیه دفتر نتانیاهو، او پیشنهاد داد گزارش امنیتی توسط منشی نظامی نخست وزیر ارائه شود تا به این ترتیب ارائه گزارش امنیتی به ابزاری سیاسی در دوره انتخابات تبدیل نشود.

روال عادی در اسرائیل این است که رئیس اپوزیسیون گزارشی امنیتی را از نخست وزیر دریافت کند، اما نتانیاهو از زمان آغاز دوره نخست وزیری نفتالی بنت از این کار خودداری کرده و این گزارش را از منشی نظامی نخست وزیر دریافت کرد.

لاپید پیشتر نشستی با رونین بار، رئیس شاباک (سرویس امنیت داخلی رژیم صهیونیستی) داشت و در آن دیدار یک گزارش امنیتی-اطلاعاتی گسترده دریافت کرد.

همچنین لاپید با یارون بلوم، هماهنگ‌کننده امور اسرا و مفقودان اسرائیلی دیداری داشت.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی