تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

استقرار گمرک در مبادی منطقه آزاد اروند عمده مشکلات را حل می‌کند

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند در نشست جمعی از نمایندگان فعالان اقتصادی منطقه با وزیر اقتصاد، گفت: استقرار گمرک جمهوری اسلامی ایران در مبادی منطقه آزاد اروند عمده مشکلات فعالان اقتصادی حل خواهد شد.

کد خبر: ۱۳۲۸۲۴
۰۹:۳۹ - ۱۰ تير ۱۴۰۱

استقرار گمرک در مبادی منطقه آزاد اروند عمده مشکلات را حل می‌کند

دیدارنیوز_خوزستان| به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ، منطقه آزاد اروند، «محمدرضا اسکندری» ظهر امروز در نشست با نمایندگان فعالان اقتصادی منطقه آزاد اروند که با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی، طرح موضوع و مباحث مطرح شده از سوی حاضرین در جلسه را مثبت ارزیابی کرد و افزود: حاضرین در این نشست به درستی و با ارائه صحبت‌هایی در خصوص موضوعات کلیدی نظیر مالیات، استقرار گمرک در مبادی خروجی منطقه آزاد اروند، اجرای ماده ۶۵ احکام دائمی همچنین خط قرمز هوایی که به‌واسطه ۸ سال دفاع مقدس تا به امروز در مسیر هوایی منطقه کشیده شده، حق مطلب را ادا کردند.

وی با اشاره به اینکه ۳۰ سال از پایان جنگ تحمیلی گذشته و مسیر هوایی پروازهای خارجی تا کنون سبز نشده، اظهار داشت: اگر گمرک جمهوری اسلامی ایران در مبادی منطقه آزاد اروند مستقر شود؛ بی‌تردید شاهد این خواهیم بود که عمده مشکلات موجود فعالین حوزه اقتصادی در این منطقه، حل خواهد شد.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند در بخش دیگری از سخنانش، تصریح کرد: نبود حاکمیت متمرکز در آبادان و خرمشهر یکی دیگر از علل بروز مشکلات و نارضایتی مردم از وضعیت کنونی است که امیدواریم به زودی شاهد حل این موضوع و تثبیت حاکمیت سازمان منطقه آزاد اروند جهت رسیدن به نقطه مطلوب شهروندان، باشیم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی