تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

ادعای وزیرخارجه بحرین درباره ایران و «سلاح هسته‌ای»!

«عبداللطیف بن راشد الزیانی» وزیر خارجه بحرین، در دیدار با همتای مصری خود بار دیگر علیه جمهوری اسلامی ایران ادعاهای بی‌اساسی مطرح کرد و گفت: راه‌های حمایت از تلاش‌های بین المللی برای جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای بررسی شد.

کد خبر: ۱۳۲۷۹۳
۲۰:۲۷ - ۰۸ تير ۱۴۰۱

ادعای وزیر خارجه بحرین؛ راه‌های جلوگیری از دستیابی ایران به «سلاح هسته‌ای» بررسی شد!

دیدارنیوز: وزیر خارجه رژیم آل خلیفه بار دیگر ادعا‌هایی بی اساس علیه جمهوری اسلامی ایران مطرح کرد.

به نقل از روسیاالیوم، «عبداللطیف بن راشد الزیانی» وزیر خارجه بحرین امروز چهارشنبه با «سامح شکری» وزیر خارجه مصر دیدار کرد.

دو طرف در این دیدار درباره راه‌های مبارزه با تروریسم، جلوگیری از تأمین مالی آن و دور نگه داشتن منطقه از رفتار‌های برهم‌زننده ثبات را بررسی کرده است.

وزیر خارجه بحرین با تکرار ادعا‌های بی اساس خود علیه ایران گفت که در مذاکرات دوجانبه با همتای مصری «دخالت‌های ایران» بررسی شده است.

وی مدعی شد که در این دیدار همچنین بر ضرورت پایبندی ایران به حسن همجواری و خودداری از کشاندن منطقه به رفتار‌های بر هم زننده ثبات تاکید شده است.

وزیر خارجه بحرین گفت: در این دیدار راه‌های حمایت از تلاش‌های بین المللی برای جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای بررسی شد.

ادعا‌های وزیر خارجه بحرین علیه ایران در حالی تکرار شده است که جمهوری اسلامی ایران بار‌ها تاکید کرده است که هرگز به دنبال دستیابی به سلاح هسته‌ای نیست و نخواهد بود.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی