تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

سرپرست جدید معاونت برنامه ریزی و توسعه فرمانداری اهواز معارفه شد

آیین معارفه آریا ارزانی بیرگانی سرپرست جدید معاونت برنامه ریزی و توسعه فرمانداری اهواز، روز دوشنبه‌ با حضور مسعود فلاحی فرماندار اهواز، صالحی معاون سیاسی و اجتماعی، یوسفی معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار و تعدادی از مدیران و کارشناسان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

کد خبر: ۱۳۲۶۹۱
۱۳:۱۳ - ۰۷ تير ۱۴۰۱

سرپرست جدید معاونت برنامه ریزی و توسعه فرمانداری اهواز معارفه شد

 دیدارنیوز: به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان اهواز، فرماندار اهواز در این آیین ضمن تشکر و قدردانی از زحمات کیامرث زنگنه بندانی معاون سابق برنامه ریزی در این مدت، انتصاب آریا ارزانی بیرگانی سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه فرمانداری را به وی تبریک گفت.

مسعود فلاحی افزود: کمیته برنامه ریزی، شورای کشاورزی، قرارگاه عملیاتی ستاد مدیریت و کنترل بیماری کرونا، شورای اشتغال، شورای اداری، ستاد تنظیم بازار، کارگره گندم، آرد و نان از جمله جلسات حوزه معاونت برنامه ریزی و توسعه فرمانداری است که باید به صورت مستمر برگزار و مصوبات این جلسات با جدیت پیگیری و اجرا شوند.

ارزانی بیرگانی در حکمی از سوی صادق خلیلیان استاندار خوزستان به عنوان سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه فرمانداری منصوب شد.

ارزانی بیرگانی دارای مدرک تحصیلی کارشناس ارشد مدیریت بازرگانی است و رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان های باوی و رامهرمز، و کارشناس ارشد ادارات بازرگانی داخلی و خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان از جمله سوابق وی می باشد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی