تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

آتش‌سوزی در ساختمان ۱۳ طبقه تهران؛ انتقال ۷۰ زن و مرد به محیط امن

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران درباره آتش‌سوزی در ساختمان ۱۳ طبقه خیابان ولیعصر تهران گفت: آتش نشانان با احتیاط کامل بیش از ۷۰ زن و مرد را که در میان دود در طبقه‌های دیگر ساختمان محبوس شده بودند را به محیط امن منتقل کردند.

کد خبر: ۱۳۲۶۴۶
۲۱:۲۹ - ۰۶ تير ۱۴۰۱

آتش‌سوزی در ساختمان ۱۳ طبقه تهران؛ انتقال ۷۰ زن و مرد به محیط امن

دیدارنیوز: سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران از آتش سوزی یک ساختمان اداری و تجاری خبر داد.

سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اظهار داشت: ساعت ۱۵:۵۲ ظهر امروز حادثه آتش سوزی در یک ساختمان اداری و تجاری واقع در خیابان ولیعصر، بالاتر از چهارراه پارک وی، خیابان فیاضی خروجی بزرگراه مدرس، کوچه نیلوفر غربی به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی تهران اطلاع داده شد.

وی افزود: با اعلام این خبر، ۴ ایستگاه آتش نشانی و خودرو‌های حامل تجهیزات تنفسی و نردبان هیدرولی برای امداد رسانی راهی محل حادثه شدند و عملیات اطفا حریق را آغاز کردند.

ملکی در ادامه گفت: آتش نشانان در محل حادثه با یک ساختمان ۱۳ طبقه مواجه شدند که آتش سوزی در قسمت شوتینگ زباله طبقه منفی سه رخ داده بود.

وی افزود: آتش نشانان در گام نخست به ۲ گروه برای نجات افراد محبوس شده و اطفا حریق تقسیم شدند که با تلاش‌های گسترده آتش را مهار کردند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران در ادامه گفت: در ادامه آتش نشانان با احتیاط کامل بیش از ۷۰ زن و مرد را که در میان دود در طبقه‌های دیگر ساختمان محبوس شده بودند را به محیط امن منتقل کردند.

وی با بیان اینکه در این حادثه یک نفر از آتش نشانان دچار مصدومیت شد خاطر نشان کرد: پس از اطفا حریق و تخلیه دود در طبقه منفی سه محل حادثه برای تحقیقات در اختیار کارشناسان قرار گرفت.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی