تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

کلید اولیه آزمون دکتری تخصصی پزشکی سال ۱۴۰۱ منتشر شد

کلید اولیه آزمون دکتری تخصصی و دکتری تخصصی «پژوهشی - فناوری محور» رشته‌های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی، داروسازی و دندانپزشکی برای ۶۵ رشته و مجموعه منتشر شد.

کد خبر: ۱۳۲۵۳۷
۱۵:۵۰ - ۰۵ تير ۱۴۰۱

کلید اولیه آزمون دکتری تخصصی پزشکی سال ۱۴۰۱ منتشر شد

دیدارنیوز ـ آزمون دکتری تخصصی و دکتری تخصصی «پژوهشی - فناوری محور» رشته‌های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی، داروسازی و دندانپزشکی، دوم و سوم تیرماه برگزار شد. ۱۴ هزار و ۱۴۹ نفر در این آزمون به رقابت پرداختند.

مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور، کلید اولیه آزمون دکتری تخصصی و دکتری تخصصی «پژوهشی - فناوری محور» رشته‌های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی، داروسازی و دندانپزشکی را امروز منتشر کرد.

بر اساس مصوبه شورای سنجش و پذیرش دانشجو در دوره‌های تحصیلات تکمیلی، شرط داشتن نمره زبان به عنوان پیش نیاز برای شرکت در آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی حذف شده و درس زبان انگلیسی عمومی با ۳۰ سؤال (شامل ۱۰ سؤال درک مطلب، ۱۰ سؤال لغت و ۱۰ سؤال گرامر) با ضریب ۳ برای همه رشته‌ها به عنوان یکی از دروس امتحانی به آزمون اضافه شده است.

مهلت ارسال اعتراض به سؤالات از ۷ تا ۱۱ تیر ۱۴۰۱ خواهد بود و اعلام موارد از طریق سامانه سنجش آموزش پزشکی و در قالب فرمت اعلام شده روی سایت امکان‌پذیر است و پس از رسیدگی به اعتراضات، نتایج اولیه آزمون در هفته اول مرداد ماه سال جاری اعلام می‌شود. پس از اعلام نتایج آزمون کتبی، مصاحبه انجام شده و افراد برگزیده در نیمه دوم شهریور ماه اعلام می‌شوند.

منبع: ایسنا
برچسب ها: آزمون دکتری
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی