تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

کوثری: تغییر «طائب» غیرمنتظره نبود؛ این سمت مدت زمانی داشت

سردار اسماعیل کوثری نماینده مردم تهران، گفت: تنفیذ سمت آقای طائب به آقای کاظمی طبیعی بوده و اتفاق غیرمنتظره‌ای نیافتاده است. بالاخره این سمت برای آقای طائب مدت زمانی داشت و بر این اساس تصمیماتی گرفته می‌شود.

کد خبر: ۱۳۲۴۸۴
۰۸:۵۸ - ۰۵ تير ۱۴۰۱

کوثری: تغییر «طائب» غیرمنتظره نبود؛ این سمت مدت زمانی داشت

دیدارنیوز: سردار کوثری اعلام کرد: تنفیذ سمت آقای طائب به آقای کاظمی طبیعی بوده و اتفاق غیرمنتظره‌ای نیافتاده است. بالاخره این سمت برای آقای طائب مدت زمانی داشت و بر این اساس تصمیماتی گرفته می‌شود.

سردار اسماعیل کوثری نماینده مردم تهران، در پاسخ به این سوال که با توجه به تغییراتی که در سازمان اطلاعات سپاه افتاده و سردار محمد کاظمی جانشین حجت‌الاسلام طائب شده آیا با این تغییرات احتمال دارد در آینده یکپارچه شدن سیستم اطلاعاتی کشور را شاهد باشیم و این سازمان زیر نظر یک نهاد یا وزارتخانه فعالیت داشته باشد، گفت: مجموعه نیرو‌های مسلح، ضوابط خاص خود را دارند. این از اختیارات فرمانده کل سپاه یا ارتش است که معاونان خود را بعد از دوره مسئولیت جا به جا کند. آن‌ها مبتنی بر مدت مسئولیت و تحولاتی که باید در یک مجموعه به وجود بیاید، تشخیص می‌دهند که باید این تغییرات صورت بگیرد.

وی افزود: بنابراین تنفیذ سمت آقای طائب به آقای کاظمی طبیعی بوده و اتفاق غیرمنتظره‌ای نیافتاده است. بالاخره این سمت برای آقای طائب مدت زمانی داشت و بر این اساس تصمیماتی گرفته می‌شود؛ لذا هیچ مورد خاصی به وجود نیامده است. سازمان‌ها بر اساس نظم تشکیلاتی خود که از ستاد کل نیرو‌های مسلح ابلاغ شده کار خود را دنبال می‌کنند.

سردار کوثری در پاسخ به این سوال که آیا این تغییرات، تاکتیکی بوده یا خیر گفت: به هیچ وجه. همانطور که گفتم، این تغییر به دلیل مدت‌زمان مسئولیت بود و از اختیارات فرمانده کل نیرو‌های مسلح است. این نوع تغییرات برای ما که آگاه به اوضاع هستیم امری عادی است.

کوثری درباره سمت جدید حجت‌الاسلام طائب گفت: ایشان مشاور هستند و شاید فرمانده کل سپاه آقای طائب را برای خدمت در جای دیگری در نظر بگیرند، اما این تغییرات کاملا طبیعی است و هیچ وجه خاصی ندارد.

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی