تیتر امروز

هزینه عملیات «وعده صادق» چقدر بود؟/ «دست ما هنوز رو نشده»
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هزینه عملیات «وعده صادق» چقدر بود؟/ «دست ما هنوز رو نشده»

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

وزیر اطلاعات: تروریست‌های آلبانی‌نشین در امان نخواهند بود

سید اسماعیل خطیب، وزیر اطلاعات کشورمان گفت: تروریست‌های آلبانی‌نشین هیچ‌گاه از آتش انتقام دوازده هزار شهید جنایات آن‌ها در امان نبوده و نخواهند بود.

کد خبر: ۱۳۲۴۶۶
۱۹:۲۶ - ۰۴ تير ۱۴۰۱

وزیر اطلاعات: تروریست‌های آلبانی‌نشین در امان نخواهند بود

دیدارنیوز: وزیر اطلاعات به مناسبت سالروز به شهادت رساندن آیت‌الله بهشتی توسط گروهک منافقین پیامی صادر و تاکید کرد: تروریست‌های آلبانی‌نشین هیچ‌گاه از آتش انتقام دوازده هزار شهید جنایات آن‌ها در امان نبوده و نخواهند بود.

متن پیام حجت‌الاسلام سید اسماعیل خطیب به شرح ذیل است:

نام و یاد شهدای والامقام فاجعه جنایت کارانه هفتم تیر ۱۳۶۰ که به دستان خون چکان منافقین تروریست و با حمایت استعمارگران مدعی حقوق بشر به وقوع پیوست، تا همیشه تاریخ ماندگار خواهد بود.

ضمن گرامی‌داشت سالگرد شهادت مظلومانه شهید مظلوم آیت‌الله دکتر بهشتی و هفتاد و دو تن از یاران صدیق حضرت امام خمینی (رضوان‌الله تعالی علیه)، فرارسیدن هفته‌ی قوه قضائیه را خدمت رئیس محترم آن قوه و کلیه قضات عدل گستر و کارکنان صدیق که با اعتقاد و انگیزه‌ای راسخ به تاسی از امیرالمومنین حضرت علی (علیه‌السلام) در راستای احقاق حقوق حقه ملّت عدالت‌خواه ایران اسلامی تلاش می‌کنند؛ تبریک می‌گوییم و از درگاه خالق دادگستر، تداوم توفیق خدمت در راستای تحقق آرمان‌های بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) را برای آن عزیزان مسئلت می‌نماییم.

مطمئناً سربازان گمنام آقا امام زمان (عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف) در سنگر عظیم مبارزه و جهاد به عنوان ضابطین قضایی تمام کوشش و همراهی خود را در انجام رسالت خطیر حفظ امنیت این مرز و بوم و احقاق حقوق امّت شهیدپرور به‌کار خواهند گرفت.

تروریست‌های روسیاه آلبانی‌نشین نیز هیچ‌گاه از آتش انتقام دوازده هزار شهید جنایات آن‌ها در امان نبوده و نخواهند بود؛ گرچه هر روز بیش از پیش خود را در اختیار سران تروریسم رسمی و دولتی از قبیل ترامپ و مایک‌پنس و پمپئو قرار دهند. در حالیکه همین جانیان، خود هر روز بیش از گذشته در هراس بیشتر از خونخواهان سردار بزرگ اسلام، شهید سپهبد قاسم سلیمانی هستند. این سنت الهی است که جنایت‌کارانی همچون منافقین و کارفرماهایشان، از عذاب الهی در امان نخواهند بود.

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی