تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

تیراندازی در نروژ؛ ۲ کشته و ۱۹ مجروح

به نقل از روزنامه "تاگس شاو" آلمان، در جریان یک تیراندازی در یک باشگاه شبانه در اسلو، پایتخت نروژ دو نفر کشته و ۱۹ نفر زخمی شدند. یک مظنون هم دستگیر شده است

کد خبر: ۱۳۲۴۲۰
۱۲:۱۵ - ۰۴ تير ۱۴۰۱

تیراندازی در نروژ؛ ۲ کشته و ۱۹ مجروح

دیدارنیوز: پلیس نروژ از کشته شدن دو نفر و زخمی شدن حدود ۱۹ نفر در جریان یک تیراندازی در باشگاه شبانه‌ای در پایتخت این کشور خبر داد.

به نقل از روزنامه "تاگس شاو" آلمان، در جریان یک تیراندازی در یک باشگاه شبانه در اسلو، پایتخت نروژ دو نفر کشته و ۱۹ نفر زخمی شدند. یک مظنون دستگیر شده است. این باشگاه در بین همجنس گرایان محبوب است.

پلیس در اسلو در توییتی نوشت که در تیراندازی در یک کلوپ شبانه در اسلو، پایتخت نروژ دو نفر کشته شدند. چندین نفر هم به شدت مجروح شدند.

مدت کوتاهی پس از این حادثه یک نفر در حوالی محل جنایت دستگیر شد. به گزارش شبکه تلویزیونی نروژی NRK، "توره بارستاد"، رئیس این عملیات گفت، همه چیز نشان می‌دهد که این یک عامل تنها بوده است. بر این اساس سه نفر به شدت مجروح شدند. ۱۹ نفر تحت مراقبت‌های پزشکی قرار گرفتند.

به گزارش NRK، حداقل سه صحنه جنایت وجود داشته است. از انگیزه این حادثه اطلاعاتی در دست نیست. این حادثه در حال حاضر تروریستی نامیده نشده است. پلیس اطلاعاتی در مورد سن و هویت فرد دستگیر شده ارائه نکرده است. فرد دستگیر شده هنوز اظهار نظری نکرده است. NRK گزارش داد که پلیس خانه عامل حمله را بازرسی کرد. این رسانه به نقل از بارستاد گفت که در این حمله از سلاح گرم استفاده شد که دو مورد از آن‌ها کشف و ضبط شد.

خبرنگاری که شاهد عینی این حادثه تیراندازی بود گفت که مردی را دید که کیفی به همراه داشت و به محل حادثه نزدیک شد، اسلحه را برداشت و شروع به تیراندازی کرد. این رسانه به نقل از یک شاهد عینی دیگر گفت که در کلوپ شبانه وحشت وجود داشت.

این باشگاه شبانه که در خیابانی محبوب در مرکز اسلو واقع شده است، به عنوان پربازدیدترین مکان همجنس گرایان در نروژ معروف است. روزنامه Aftenposten به نقل از شاهدان عینی گزارش داد که غیرنظامیان به دستگیری فرد مظنون به تیراندازی کمک کردند.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی