تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...
معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی خبر داد

نظرخواهی درباره «پوشش» و «ظاهر» دانشجویان!

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی گفت: ما قصد داریم در زمینه پوشش و ظاهر دانشجویان با دانشجویانی که در این زمینه نظراتی دارند، گفتگو کرده و از خود آن‌ها مشورت بگیریم و با آن‌ها به یک توافق برسیم و بدانیم که دانشجویان در رابطه با بحث پوشش چه تفکری دارند.

کد خبر: ۱۳۲۴۰۹
۱۰:۵۱ - ۰۴ تير ۱۴۰۱

نظرخواهی درباره «پوشش» و «ظاهر» دانشجویان!

دیدارنیوز: معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی گفت: در مورد قوانین و مسائل مرتبط با پوشش دانشجویان باید با آن‌ها صحبت کنیم و از آن‌ها نظرخواهی خواهیم کرد.

حمیدرضا نوری، اظهار کرد: ما در زمینه ضوابط حضور دانشجویان در دانشگاه از نظر پوشش و وضعیت ظاهر، قوانین لازم را داریم و مشکل کمبود قانون در این زمینه نداریم.

وی ادامه داد: ما قصد داریم در زمینه پوشش و ظاهر دانشجویان با دانشجویانی که در این زمینه نظراتی دارند، گفتگو کرده و از خود آن‌ها مشورت بگیریم و با آن‌ها به یک توافق برسیم و بدانیم که دانشجویان در رابطه با بحث پوشش چه تفکری دارند.

نوری با بیان اینکه محیط دانشگاه با محیط بیرون متفاوت است، خاطرنشان کرد: در بیرون دانشگاه و در فضای بیرونی آزادی‌هایی وجود دارد که شاید در محیط داخل دانشگاه امکان استفاده از این آزادی‌ها وجود نداشته باشد. بالاخره، دانشگاه یک مجموعه آموزشی است و برای اینکه ماموریت اصلی تمامی افرادی که به دلیل آموزش، پژوهش، تعالی و پیشرفت و رقم زدن آینده در محیط دانشگاه حضور دارند به نحو مطلوبی انجام شود، مقتضیاتی وجود دارد.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی تصریح کرد: مسئولین آینده کشور در همین دانشگاه‌ها تربیت می‌شوند. پس طبیعتا این محیط با این رسالت بزرگ، قوانین خاص خود را دارد، ولی ما باید با دانشجویان هم در این زمینه گفتگو کنیم و همه بدانیم که رعایت قوانین یک امر طبیعی است. پس قصد داریم با دانشجویان نشست‌هایی برگزار کنیم و نظرات آن‌ها را جویا شویم و با آن‌ها تعامل داشته باشیم.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی