تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

نصیرایی: احساس می‌کنم استیضاح «وزیر صمت» زود است!

در حالی که بحث استیضاح فاطمی‌امین، وزیر صمت در مجلس شورای اسلامی حسابی بالا گرفته، مجید نصیرایی، نماینده مردم طبس و فردوس احساس می‌کند که این اقدام یک مقدار زود است.

کد خبر: ۱۳۲۴۰۲
۰۹:۵۸ - ۰۴ تير ۱۴۰۱

نصیرایی: احساس می‌کنم استیضاح «وزیر صمت» زود است!

دیدارنیوز: نماینده مردم طبس در مجلس گفت: احساس می‌کنم برای اقدام به استیضاح فاطمی‌امین یک مقدار زود است و نیاز است که با یک همراهی و همکاری همه‌جانبه یک فرصت بیشتری داده شود، اما این را هم باید پذیرفت که ما یک سری گلایه‌هایی هم نسبت به عملکرد داریم و این گلایه‌ها یک سری قول‌ها و تعهداتی بوده که وزیر محترم صمت دادند.

حجت الاسلام مجید نصیرایی نماینده مردم طبس و فردوس، در رابطه با استیضاح سیدرضا فاطمی امین وزیر صمت دولت سیزدهم، گفت: به نظر من وزارت صمت یکی از مجموعه‌هایی است که قلب و موتور اصلی حرکت اقتصاد کشور است به عقیده بنده ما برای اینگونه تصمیمات که تاثیر مستقیم بر اقتصاد دارد، نباید عجله کنیم. با توجه به گستردگی این وزارتخانه، مشکلات و سنگینی‌ای که کار این مجموعه دارد، احساس می‌کنم برای اقدام به استیضاح یک مقدار زود است و نیاز است که با یک همراهی و همکاری همه‌جانبه یک فرصت بیشتری داده شود.

نصیرایی در ادامه با اشاره به انتقادات و مشکلات موجود در این حوزه، عنوان کرد:، اما این را هم باید پذیرفت که ما یک سری گلایه‌هایی هم نسبت به عملکرد داریم و این گلایه‌ها یک سری قول‌ها و تعهداتی بوده که وزیر محترم صمت دادند. ایشان قول‌هایی را در بحث خودرو دادند که متاسفانه به نتیجه نرسید.

وی افزود: در یک‌سری حوزه‌ها مثل معدن که یکی از موضوعات بسیار مهم این وزارتخانه و اقتصاد امروز کشور است ما اگر قرار است که وابستگی‌مان را به نفت در کشور کم کنیم باید در این حوزه فعالیت بیشتری داشته باشیم و همچنین در سوی دیگر در بحث بی‌اثر کردن تحریم‌ها یکی از آن حوزه‌هایی که ما باید به آن توجه کنیم، حوزه معدن است. من به عنوان کسی که حوزه انتخابیه‌ام معادن زیادی دارد و اتفاقا می‌تواند اقتصاد کشور را متحول کند معتقد هستم که ما در این حوزه شاهد یک اتفاق‌نو و جدید نیستیم، حتی حرکت جدیدی هم نمی‌بینیم.

نماینده مردم سرخس در ادامه ابراز کرد: در واقع این گلایه‌ها را هم نسبت به عملکرد آقای وزیر داریم، در عین حال که تصور ما این است که تصمیمات نباید شتاب زده باشد، چون ممکن است آن فایده و نیتی که همکاران من دارند را محقق نکند. من بعضی از این دوستانی که مساله استیضاح را پیگیری می‌کنند، از نزدیک می‌شناسم، حتی با آن‌ها صحبت کردم و هیچ شک و تردیدی در نیت این رفقا و دوستان ندارم، اما شاید برای این تصمیم قدری زمان بیشتر نیاز باشد.

نصیرایی با اشاره به اینکه زمان کنونی را برای استیضاح مناسب نمی‌داند، خاطرنشان کرد:، اما درعین‌حال معتقد هستم این وضعیتی که الان ما مشاهده می‌کنیم از نگاه من قابل دفاع نیست. شرایط خیلی باید بهتر از وضع کنونی باشد، اما از آنطرف هم، چون فضای کار یک فضای سنگینی است و مجموعه فراتر از یک وزارت‌خانه و در واقع ۲-۳ وزارتخانه درهم ادغام شده است، این بحث نیاز به یک تامل بیشتر دارد. به اضافه اینکه عرض کردم این وزارتخانه موتور و قلب اقتصاد کشور است و اگر این حوزه درست کار نکند بقیه حوزه‌های اقتصاد هم نمی‌توانند درست حرکت خود را دنبال کنند.

وی ابراز داشت: با وجود این انتقادات و گلایه‌ها در عین حال فعلا نگاهم همچنان بر این است که این یک اقدام به نظر من زودهنگام است و هنوز باید به وزیر فرصت داد.

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی