تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

کمک شهرداری تهران به افغانستان در انتظار یک «مجوز»

به گفته مطهر محمدخانی، شهرداری تهران این آمادگی را دارد در صورتی که شورای شهر تهران مجوز بدهد، کمک‌های خود را برای مردم زلزله زده افغانستان ارسال کند.

کد خبر: ۱۳۲۳۹۹
۰۹:۳۷ - ۰۴ تير ۱۴۰۱

آمادگی شهرداری تهران برای کمک به مردم زلزله‌زده افغانستان

دیدارنیوز: سخنگوی شهرداری تهران از آمادگی مدیریت شهری برای کمک به مردم زلزله‌زده افغانستان در قالب کمک‌های خدماتی و امدادی، در صورت اخذ مجوز از سوی شورای شهر تهران خبر داد.

مطهر محمدخانی، با اشاره به اعلام آمادگی شهرداری تهران برای کمک به مردم زلزله‌زده افغانستان اظهار کرد: شهرداری تهران این آمادگی را دارد در صورتی که شورای شهر تهران مجوز بدهد کمک‌های خود را ارسال کند.

وی در پاسخ به این پرسش که این کمک‌ها در قالب چه بخش‌هایی است، گفت: این کمک‌ها در حوزه‌های خدماتی و امدادی است و در واقع در قالب سازمان آتش‌نشانی و اعزام نیرو‌های امدادی به منطقه زلزله ده افغانستان خواهد بود.

سخنگوی شهرداری تهران تاکید کرد: همانطور که گفته شد این کمک‌ها در صورت تایید و اخذ مجوز از سوی شورای شهر تهران برای کمک به مردم زلزله‌زده افغانستان انجام خواهد شد.

گفتنی است؛ در روز‌های اخیر نیز علیرضا زاکانی شهردار تهران در صفحه شخصی خود اعلام کرد که از طرف شهرداری و شهروندان شریف تهران مصیبت وارده را به ملت مظلوم افغانستان تسلیت گفته و ضمن ابراز همدردی، آمادگی شهرداری برای ارسال کمک‌های فوری و همچنین مشارکت در بازسازی مناطق زلزله‌زده را اعلام می‌دارم.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی