تیتر امروز

حمله ایران به اسرائیل/ اتحادیه اروپا: اسرائیل از پاسخ به ایران خودداری کند
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

حمله ایران به اسرائیل/ اتحادیه اروپا: اسرائیل از پاسخ به ایران خودداری کند

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شب گذشته (شنبه ۲۵ فروردین) حملات پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام داد.
گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)
مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه

گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)

در ادامه مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه درباره «گفتمان نظام سلطه جهانی» که سه قسمت قبلی را در دیدارنیوز خواندید، در قسمت چهارم و پایانی می‌توانید پاسخ...
جنگ ایران و اسرائیل؛ دور سوم ما را به جا‌های باریکی می‌کشاند/ ژئوپولتیک منطقه به نفع ما نیست
کارشناس روابط خارجی در گفت‌وگو با دیدارنیوز، علل و عواقب جنگ بین ایران و اسرائیل را بررسی کرد

جنگ ایران و اسرائیل؛ دور سوم ما را به جا‌های باریکی می‌کشاند/ ژئوپولتیک منطقه به نفع ما نیست

بر خلاف غالب پیش‌بینی‌ها، ایران به اسرائیل حمله موشکی و پهپادی مستقیم کرد، حمله‌ای که ممکن است پیامد‌هایی برای ایران به همراه داشته باشد. آنچه می‌خوانید نظر سید علی بیگدلی کارشناس روابط خارجی...

دلیل باخت ایران برابر برزیل از نگاه «عطایی»

تیم ملی والیبال کشورمان که در رقابت‌های لیگ ملت‌ها حضور دارد، ساعاتی پس از برد شیرین برابر آمریکا، نتوانست درخشش خود را ادامه دهد و با وجود رقابت نزدیک در دو ست اول، در نهایت سه بر صفر مغلوب برزیل شد. عطایی سرمربی تیم ملی پس از این بازی می‌گوید شاگردانش به‌لحاظ ذهنی تحلیل رفتند.

کد خبر: ۱۳۲۳۹۶
۰۹:۱۵ - ۰۴ تير ۱۴۰۱

دلیل باخت ایران برابر برزیل از نگاه «عطایی»

دیدارنیوز: سرمربی تیم ملی والیبال گفت: بازیکنان‌مان به‌لحاظ ذهنی تحلیل رفتند و با وجود تلاشی که برای کاهش اشتباهات فردی‌شان داشتیم، در نهایت بازی به‌نفع برزیل به پایان رسید.

به نقل از سایت فدراسیون والیبال، بهروز عطایی در مورد شکست ۳ بر صفر ایران مقابل برزیل در لیگ ملت‌های ۲۰۲۲ اظهار داشت: بازیکنان، عملکرد خوبی در ست اول و دوم داشتند و خوب جنگیدند، رقابت پایاپای و نزدیکی بود. برزیل با تمام قدرت بازی کرد و در لحظات پایانی، پخته‌تر و کم‌اشتباه‌تر ظاهر شد، در نتیجه پایان بازی را به‌نفع خود تمام کرد.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران افزود: در ست سوم، بازیکنان به‌لحاظ ذهنی تحلیل رفتند و به‌رغم تلاشی که برای کاهش اشتباهات فردی‌شان داشتیم این خطا‌ها باعث شد بازی به‌نفع برزیل به پایان برسد. باید بازی امروز را فراموش کنیم، همان طور که بازی دیروز را فراموش کردیم و برای بازی بعد خود را آماده کنیم.

عطایی درباره داوری این مسابقه هم توضیح داد: داوری در روند بازی تأثیری نداشت، اما پراشتباه داوری کرد، به‌هرحال این اشتباهات در نتیجه بازی اثری نداشت.

عطایی در پایان خاطرنشان کرد: تمام انرژی خود را برای مسابقه با کانادا خواهیم گذاشت. این تیم امروز بازی خوبی با صربستان داشت و سعی می‌کنیم در رقابت با این تیم بازی خوبی ارائه دهیم که باعث کسب نتیجه برای تیم ایران شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی