تیتر امروز

آسوشیتدپرس تصاویر ماهواره‌ای آسیب حمله ایران به پایگاه اسرائیلی را منتشر کرد
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

آسوشیتدپرس تصاویر ماهواره‌ای آسیب حمله ایران به پایگاه اسرائیلی را منتشر کرد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش
یادداشت اختصاصی دیدار؛ چالش ایران و اسرائیل از زاویه‌ای دیگر

شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش

برخی حقایق، معادلات، ملاحظات، مراودات و هماهنگی‌های خاص بین‌المللی در میانه‌های آتش بین ایران و اسرائیل، جان مایه یادداشت اسفندیار عبداللهی است که آینده روابط ایران با آمریکا و اسرائیل را تصویر...
اسپانیا، رفت و برگشت در دویست و پنجاه صفحه

اسپانیا، رفت و برگشت در دویست و پنجاه صفحه

ارزاقی، رمان‌نویسی است که از ابتدا درد و دغدغه مهاجرت داشته و در تک‌تک آثارش این دغدغه‌مندی ملموس است؛آنچه می‌خوانید توضیحی است که حامد شجاعی بر سفرنامه این نویسنده نوشته است.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان خبر داد؛

بانوان سرپرست خانوار بیمه اجتماعی می شوند

کد خبر: ۱۳۲۳۵۸
۱۴:۱۹ - ۰۲ تير ۱۴۰۱

بانوان سرپرست خانوار بیمه اجتماعی می شوند

 

 دیدارنیوز: به نقل از روابط عمومی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر استان خوزستان، نشستی با حضور حسین سلاسل مدیر صندوق استان ، مریم مراد اسکندری مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان و اشکان مرادی معاون اشتغال اداره کل امور روستایی و شوراهای استانداری در راستای فعال سازی ظرفیت های تفاهم نامه همکاری در محل استانداری برگزار شد. 

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری در این نشست گفت: درصدد افزایش ضریب پوشش بیمه اجتماعی بانوان در استان هستیم و در همین راستا کانون بانوان در کلیه شهرستانها با حضور مدیر و کارشناسان صندوق بیمه اجتماعی نشست هایی را برگزار و اهداف این صندوق جهت اطلاع رسانی و آگاهی بخشی خدمات به جامعه هدف تبیین خواهد شد. 

وی افزود: برای برخورداری بانوان سرپرست خانوار از مزایای مستمری بازنشستگي ، ازکارافتادگی و مستمری بازماندگان، با کمک مشاور امور بانوان در فرمانداری ها، افراد واجد شرایط شناسایی و جهت ثبت نام و عضویت به دفاتر کارگزاری صندوق در استان معرفی می شوند.

حسین سلاسل نیز با اشاره به اهمیت بیمه اجتماعی و پرداخت ۷۰ درصد حق بیمه توسط دولت ، گفت: بر اساس اصل ۲۹ قانون اساسی جمهوری اسلامی، دولت در راستای برقراری عدالت اجتماعی و حمایت از اقشار کم‌ درآمد ، با ایفای نقش کارفرما حدود ۷۰ درصد حق بیمه را در این صندوق پرداخت می نماید و افراد واجد شرایطی که هنوز به عضویت این صندوق درنیامده اند از این یارانه بیمه ای دولت محروم هستند.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر استان افزود: با توجه به هدف گذاری جذب یک‌ میلیون نفر بیمه شده جدید در کشور ، حدود ۲۵ هزار نفر سهمیه استان خوزستان در سال جاری است که تلاش می کنیم با استفاده از همه ظرفیت ها، تا پایان سال این سهمیه را محقق کنیم.

برچسب ها: بیمه بانوان
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی