تیتر امروز

حمله ایران به اسرائیل/ انهدام سه ریز پرنده در آسمان اصفهان/ مقام نظامی: هیچ خسارتی در پی نداشته است
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

حمله ایران به اسرائیل/ انهدام سه ریز پرنده در آسمان اصفهان/ مقام نظامی: هیچ خسارتی در پی نداشته است

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.

اولین جلسه شورای امر به معروف و نهی از منكر شركت نفت و گاز اروندان برگزار شد

کد خبر: ۱۳۲۲۹۹
۱۴:۲۴ - ۰۱ تير ۱۴۰۱

اولین جلسه شورای امر به معروف و نهی از منكر شركت نفت و گاز اروندان برگزار شد


 دیدارنیوز: به نقل از روابط عمومی، سه شنبه مورخ 31 خرداد ماه 1401، اولین جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر شرکت نفت و گاز اروندان با حضور مدیرعامل این شرکت، معاون دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان خوزستان و عظیم آل گرگر هماهنگ کننده ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر در شرکت های نفتی خوزستان برگزار شد.

مهندس عبدالله عذاری اهوازی در این جلسه با بیان اهمیت اقامه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اسلامی اظهار داشت: زیر بنای اصلاح همه امور در کشور از اقتصادی تا فرهنگی می تواند احیای امر به معروف و نهی از منکر باشد، و از اهمیت این واجب مغفول واقع شده همین بس که مقتدای ما امام حسین(ع) خود و اهل بیت خود را فدای اقامه آن کرد.

وی افزود: نگاه ما به مقوله امر به معروف و نهی از منکر باید به عنوان یک ابزار نرم افزاری شاخص در تحقق اهداف باشد و به واسطه اهمیت این موضوع شورای امر به معروف و نهی از منکر در شرکت نفت و گاز اروندان تشکیل شده تا با تبیین و احیای این فرهنگ و واجب دینی، کمک و تسریع بخش نیل به اهداف عالیه سازمان باشد.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان در ادامه وظایف این شورا را شناسایی و تعیین اولویت‌های معروف و منکر دستگاه، اجرای برنامه‌های آموزش عمومی، شناسایی معتمدین و علاقه مندان به فعالیت در این زمینه و همچنین ایفای یک نقش نظارتی دانست و ابراز امیدواری کرد آثار فعالیت این شورا در آینده مشهود باشد.

در ادامه این نشست حجت الاسلام و المسلمین ریسمان سنج معاون، دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان خوزستان بیان داشت: امر به معروف و نهی از منکر سامانه حل مشکلات در کشور ماست و نباید مختص شود به مسائل شرعی، فرهنگی و دینی زیرا وسعت آن به وسعت همه خوبی ها و بدی هاست و میتواند با تعریف و تبیین درست سامانه جامع اصلاح امور کشور در همه حوزه ها قرار گیرد.

وی ادامه داد: شورای امر به معروف و نهی از منکر نباید تبدیل شود به شورای فرهنگی یا شورای عفاف و حجاب و باید در همه زمینه هایی که میشود امر به معروف و نهی از منکر کرد فعال باشد، مانند موضوعات حفاظت از محیط زیست، احقاق حقوق کارگری، اشتغال جوانان، تحقق درست مسئولیت های اجتماعی سازمان، مبارزه با فساد و غیره تا بتواند رسالت خود را به درستی انجام دهد.

حجت الاسلام و المسلمین ریسمان سنج اضافه کرد: احیای فرهنگ درست امر به معروف و نهی از منکر در جامعه منجر به تقویت جمهوریت نظام خواهد شد و همانگونه که در انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی مردم عامل اصلی پیروزی بودند با پر رنگ کردن نقش مردم به عنوان یک نقش نظارتی و مطالبه گر زمینه اصلاح امور فراهم می شود و ثابت شده است نظارت مردمی از مجموع نهاد های نظارتی در کشور ماثر تر و کارامد تر می تواند عمل کند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی