تیتر امروز

آژانس: آسیبی به سایت‌های هسته‌ای اصفهان وارد نشد/ تکذیب ممنوعیت پرواز عراق - ایران
انتقام ایران از اسرائیل پس از حمله تروریستی به کنسولگری (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

آژانس: آسیبی به سایت‌های هسته‌ای اصفهان وارد نشد/ تکذیب ممنوعیت پرواز عراق - ایران

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...

توصیه رشیدی‌کوچی به وزیر صمت قبل از «استیضاح»

جلال رشیدی‌کوچی نماینده مرودشت در مجلس شورای اسلامی، به فاطمی‌امین، وزیر صمت توصیه کرد تا قبل از موضوع استیضاحش، آیین نامه واردات خودرو را به سرانجام برساند. او گفت: آقای وزیر صمت آیا نوشتن یک آیین نامه واردات خودرو باید بیش از دو ماه طول بکشد؟

کد خبر: ۱۳۲۲۹۴
۱۳:۴۹ - ۰۱ تير ۱۴۰۱

توصیه رشیدی‌کوچی به وزیر صمت قبل از «استیضاح»

دیدارنیوز: نماینده مردم مرودشت در مجلس شورای اسلامی از وزیر صمت خواست تا پیش از طرح موضوع استیضاحش، آیین نامه واردات خودرو را به سرانجام برساند تا در نگاه نمایندگان نسبت به این استیضاح ترتیب اثر داده شود.

جلال رشیدی‌کوچی نماینده مرودشت در جلسه روز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی در تذکری خطاب به وزیر صنعت معدن و تجارت اظهار کرد: آقای وزیر صمت آیا نوشتن یک آیین نامه واردات خودرو باید بیش از دو ماه طول بکشد؟ آیا نمی‌بینید که مردم چگونه از سمت خودروسازان تحت فشار هستند؟

وی افزود: اگر ما انتقادی را مطرح می‌کنیم از سر دلسوزی است و اگر از مافیای خودرو صحبت می‌کنیم ناظر به همین رفتاری است که دو ماه گذشته، اما هنوز عزیزان یک آیین نامه برای واردات خودرو تنظیم نکردند.

این نماینده مجلس با بیان اینکه «صحبت‌هایی که ما داریم خدایی نکرده به هیچ وجه ناظر به عملکرد احدی از عزیرانمان در مجمع تشخیص مصلحت یا هیئت نظارت نیست» خاطر نشان کرد: وقتی از مافیای خودرو صحبت می‌شود منظور سیستم‌های پیچیده‌ای است که واقعاً اجازه نمی‌دهد صنعت خودروسازی ما به سمت و سویی پیش برود که برای مردم رفاه را به دنبال داشته باشد.

رشیدی کوچی در پایان گفت: از وزیر صمت خواهش می‌کنیم تا پیش از طرح موضوع استیضاح، آیین نامه واردات خودرو را به سرانجام برساند تا در نگاه نمایندگان نسبت به استیضاح ایشان ترتیب اثر داده شود.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی