تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

برندگان مسابقه عکاسی خلاقانه ۲۰۲۲ اعلام شدند

برندگان مسابقه عکاسی خلاقانه ۲۰۲۲ که شباهت چندانی به مسابقات عکاسی معمول ندارد، اعلام شدند. این مسابقه شرکت‌کنندگان را تشویق می‌کند تا با استفاده از تجربیات جدید، تکنیک‌های متفاوت و رویکرد‌های خلاقانه به ایده‌های خود زندگی ببخشند.

کد خبر: ۱۳۲۲۶۲
۰۹:۳۶ - ۰۱ تير ۱۴۰۱

برندگان مسابقه عکاسی خلاقانه ۲۰۲۲ اعلام شدند

دیدارنیوز: رقابت عکاسی خلاقانه سی‌ینا (Siena Creative Photo Awards) شباهت چندانی به مسابقات عکاسی معمول ندارد و برگزاری آن در جهت تجلیل از انواع تکنیک‌های پس تولید و دستکاری‌های دیجیتالی است. هدف این رقابت تعریف دوباره هنر عکاسی است و برندگان امسال به واقع و به شکل غیرقابل انکاری عجیب و حیرت‌آور هستند.

به نقل از دیجیاتو، این رقابت زیر مجموعه رویداد بزرگ‌تری به نام «مسابقه عکاسی بین‌المللی سی‌ینا» است و برخلاف دیگر مسابقات عکاسی که در پی محدود‌سازی استفاده از فتو‌شاپ هستند، این رقابت شرکت‌کنندگان را به پیچیده‌گرایی (در مقابل ساده‌گرایی) دعوت می‌کند و هیچ قانونی برای ویرایش‌های پس‌تولید تصاویر وجود ندارد.

طبق توضیحات موجود در وب‌سایت این رقابت، چیزی که در این مسابقات اهمیت دارد دیدگاه منحصر به فرد عکاسان و مهارت آن‌ها در ترجمه این دیدگاه به شکل یک اثر مثال‌زدنی و اصیل است، این مسابقه شرکت‌کنندگان را تشویق می‌کند تا با استفاده از تجربیات جدید، تکنیک‌های متفاوت و رویکرد‌های خلاقانه به ایده‌های خود زندگی ببخشند.

برندگان مسابقه عکاسی خلاقانه ۲۰۲۲ اعلام شدند

توهم کاذب - آندره بوتو از پرتغال

برندگان مسابقه عکاسی خلاقانه ۲۰۲۲

لازم به ذکر است که مسابقه عکاسی مذکور ۱۷ دسته مختلف دارد و تقریبا هر موضوع معمولی از حیوانات، مناظر و معماری گرفته تا موضوعات غیر معمول‌تر مانند اشیاء بی‌جان، مد، عروسی‌ها و غذا را شامل می‌شود.

جایزه «تصویر سال» این دوره به «آندره بوتو»، عکاس فریلنس اهل پرتغال و تصویر وی که «توهم کاذب» نام داشت، تعلق گرفت (عکس بالا). عکسی که شگرد‌های مورد استفاده توسط کمپانی‌های بزرگ جهت منحرف کردن افکار عمومی از آلودگی‌های تولید شده توسط خودشان را به تصویر می‌کشد.

برندگان مسابقه عکاسی خلاقانه ۲۰۲۲ اعلام شدند

یکی دیگر از تصاویر برجسته این دوره یک عکس تایم لپس سورئال از اسکی‌بازی است که شب هنگام در حال سر خوردن در یکی از کوه‌های فنلاند را نشان می‌دهد (تصویر بالا).

در ادامه نیز برخی از تصاویر برگزیده این دوره از مسابقات را با هم مرور می‌کنیم.

برندگان مسابقه عکاسی خلاقانه ۲۰۲۲ اعلام شدندبرندگان مسابقه عکاسی خلاقانه ۲۰۲۲ اعلام شدندبرندگان مسابقه عکاسی خلاقانه ۲۰۲۲ اعلام شدندبرندگان مسابقه عکاسی خلاقانه ۲۰۲۲ اعلام شدندبرندگان مسابقه عکاسی خلاقانه ۲۰۲۲ اعلام شدندبرندگان مسابقه عکاسی خلاقانه ۲۰۲۲ اعلام شدندبرندگان مسابقه عکاسی خلاقانه ۲۰۲۲ اعلام شدند

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی