تیتر امروز

سی‌ان‌ان: پایگاه اصفهان آسیب ندید
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

سی‌ان‌ان: پایگاه اصفهان آسیب ندید

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

پس از تذکر رهبر انقلاب؛ رئیس صداوسیما عذرخواهی کرد

پس از تذکر رهبر انقلاب اسلامی درباره برخورد یکی از برنامه‌های صداوسیما با توفیق اخیر نیروی انتظامی، پیمان جبلی رییس صدا و سیما عذرخواهی کرد.

کد خبر: ۱۳۲۲۲۹
۱۷:۲۹ - ۳۱ خرداد ۱۴۰۱

پس از تذکر رهبر انقلاب؛ رئیس صداوسیما عذرخواهی کرد

دیدارنیوز: در پی تذکر رهبر معظم انقلاب پیرامون برخورد یکی از برنامه‌های صداوسیما با توفیق اخیر نیروی انتظامی، رییس صدا و سیما در نامه‌ای خطاب به معظم له، از غفلت پیش آمده، عذرخواهی کرد.

به نقل از سایت صدا و سیما، متن نامه پیمان جبلی بدین شرح است:

«باسمه تعالی
محضر مبارک رهبر معظم انقلاب.
سلام علیکم.

فرزندان شما در رسانه ملی تذکر و گلایه شما را با گوش جان شنیدند. از غفلت و قصور پیش آمده عذرخواهی می‌کنیم و بدیهی است که جبران خواهد شد. بی شک؛ ما سربازان شما در صدا و سیما همواره نیازمند تذکرات و نصایح راهگشایتان هستیم و یکی از شاخصه‌های تحول در رسانه ملی، توجه جدی و پیگیری مجدانه هشدار‌ها و رهنمود‌های حضرتعالی خواهد بود.

با تجدید احترام - پیمان جبلی»

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی