تیتر امروز

حمله ایران به اسرائیل/ آژانس: آسیبی به سایت‌های هسته‌ای وارد نشد/ لحظه هدف قرارگرفتن چند ریز پرنده در اصفهان +ویدیو
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

حمله ایران به اسرائیل/ آژانس: آسیبی به سایت‌های هسته‌ای وارد نشد/ لحظه هدف قرارگرفتن چند ریز پرنده در اصفهان +ویدیو

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
اگر تأخیر در آماده‌سازی به آبی‌ها لطمه بزند هواداران از گناه فرهاد مجیدی نخواهند گذشت

برای استقلال «دعا» بخوان!

هیچ نیازی به توضیح نیست که استقلال بابت رفتار غیرمنتظره و تصمیم ناگهانی فرهاد مجیدی ضربه خورد. این مسئله باعث افول جایگاه فرهاد شده؛ موضوعی که با رصد افکار عمومی به سادگی قابل تشخیص است.

کد خبر: ۱۳۲۲۲۷
۱۷:۱۹ - ۳۱ خرداد ۱۴۰۱

برای استقلال «دعا» بخوان!

دیدارنیوز: بعد از وداع غیرمنتظره فرهاد مجیدی با نیمکت استقلال، مدت‌ها طول کشید تا باشگاه این مسئله را هضم کند.

اینطور به‌نظر می‌رسد که هیچ‌کس آمادگی قبلی برای چنین شرایطی نداشت؛ همانطور که دیدید حتی بیژن طاهری به‌عنوان سرپرست استقلال و معتمد شخص فرهاد گفت: «من هم از جدایی مجیدی خبر نداشتم.»

سرگیجه استقلالی‌ها برای پیدا کردن جانشین مجیدی از مسیری که آن‌ها پیمودند به وضوح مشخص بود. این باشگاه که ابتدا جواد نکونام را گزینه دست به نقد و قطعی می‌دانست، مدتی از زمانش را صرف مذاکره با سرمربی فولاد کرد، اما با به نتیجه نرسیدن آن پروژه، آن‌ها به سمت رضا عنایتی پیچیدند.

به‌نظر می‌رسید هم عنایتی و هم مدیران باشگاه راضی به همکاری بودند، اما واکنش خشمگینانه هواداران، باعث شد استقلالی‌ها سراغ مربی خارجی بروند؛ داستانی که از الکس نوری شروع شد و بعد هم به دیگر گزینه‌های خارجی رسید.

هیچ نیازی به توضیح نیست که استقلال بابت رفتار غیرمنتظره و تصمیم ناگهانی فرهاد مجیدی ضربه خورد. این مسئله باعث افول جایگاه فرهاد شده؛ موضوعی که با رصد افکار عمومی به سادگی قابل تشخیص است. با این حال اگر شرایط برای استقلال خوب پیش نرود، وضع برای مجیدی بدتر هم خواهد شد.

در نوع جدایی مجیدی از استقلال، رگه‌هایی از خودخواهی به چشم می‌خورد. به‌نظر می‌رسد او نگران بود که نتواند موفقیتش در استقلال را ادامه بدهد. شاید هم پیشنهاد باشگاه اماراتی برای او غیرقابل چشم‌پوشی بود. هر چه هست، کاری که مجیدی انجام داد تیم را عقب انداخت که این تأخیر شامل جذب بازیکن و آماده‌سازی هم می‌شود.

فرهاد باید امیدوار باشد فصل آینده مشکل بزرگی برای استقلال به‌وجود نیاید، وگرنه پایگاه اجتماعی او بیش از قبل دچار آسیب خواهد شد. مجیدی با قهرمان کردن استقلال بعد از ۹ سال به مرز عجیبی از محبوبیت رسید، اما تصمیم غیرمنتظره‌اش خیلی چیز‌ها را به هم ریخت.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی