تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

اعلام حکم AFC درباره بازیکن تیم امید؛ باویه محروم شد

علیرضا باویه، بازیکن تیم امید ایران در خلال بازی تیم‌های امید ایران و امید ترکمنستان، پس از خطایی که روی بازیکن تیم امید ترکمنستان در نیمه دوم بازی انجام داد، با تصمیم داور بازی و تایید کمک داور ویدیویی، کارت قرمز مستقیم دریافت کرد. بر این اساس، کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) این بازیکن را دو جلسه محروم کرد.

کد خبر: ۱۳۲۱۸۵
۱۰:۱۷ - ۳۱ خرداد ۱۴۰۱

اعلام حکم AFC درباره بازیکن تیم امید؛ باویه محروم شد

دیدارنیوز: کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا، علیرضا باویه بازیکن تیم امید ایران را دو جلسه از همراهی این تیم محروم کرد.

به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، علیرضا باویه بازیکن تیم امید ایران در خلال بازی تیم‌های امید ایران و امید ترکمنستان، پس از خطایی که روی بازیکن تیم امید ترکمنستان در نیمه دوم بازی انجام داد، با تصمیم داور بازی و تایید کمک داور ویدیویی، کارت قرمز مستقیم دریافت کرد.

با توجه به قوانین مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا، بازیکنانی که به هر دلیلی، از سوی داوران، کارت قرمز مستقیم دریافت کنند، دو جلسه از همراهی تیم‌شان محروم می‌شوند و بر اساس همین قانون، کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا، علیرضا باویه را دو جلسه از همراهی تیم امید محروم کرد.

البته علیرضا باویه یک جلسه از محرومیتش را در بازی مقابل امید ازبکستان گذراند و با توجه به حکم کمیته انضباطی AFC او در صورت حضور در لیست تیم امید ایران در مرحله مقدماتی رقابت‌های المپیک پاریس، نمی‌تواند در بازی اول مرحله مقدماتی ایران مقابل حریف روز اول، حضور داشته باشد.

لازم به ذکر است که علیرضا باویه بازیکن باشگاه فولاد خوزستان است.

هنوز زمان شروع رقابت‌های مقدماتی المپیک لندن در مرحله گروهی از سوی کمیته مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا، اعلام نشده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی