تیتر امروز

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش
یادداشت اختصاصی دیدار؛ چالش ایران و اسرائیل از زاویه‌ای دیگر

شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش

برخی حقایق، معادلات، ملاحظات، مراودات و هماهنگی‌های خاص بین‌المللی در میانه‌های آتش بین ایران و اسرائیل، جان مایه یادداشت اسفندیار عبداللهی است که آینده روابط ایران با آمریکا و اسرائیل را تصویر...
اسپانیا، رفت و برگشت در دویست و پنجاه صفحه

اسپانیا، رفت و برگشت در دویست و پنجاه صفحه

ارزاقی، رمان‌نویسی است که از ابتدا درد و دغدغه مهاجرت داشته و در تک‌تک آثارش این دغدغه‌مندی ملموس است؛آنچه می‌خوانید توضیحی است که حامد شجاعی بر سفرنامه این نویسنده نوشته است.

راستینه: استیضاح «وزیر ورزش» مطرح نیست

احمد راستینه، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با تاکید بر اینکه بحث استیضاح وزیر ورزش مطرح نبوده، گفت: برخی سوالات نمایندگان در حوزه ملی بود. در موضوعی که نمایندگان قانع نشدند در مورد چرایی کوتاهی وزارت ورزش در تدوین آیین‌نامه قانون شرح وظایف و اختیارات وزارت ورزش بود که یک سال و نیم از تصویب آن می‌گذرد.

کد خبر: ۱۳۲۱۴۰
۱۷:۱۳ - ۳۰ خرداد ۱۴۰۱

راستینه: استیضاح «وزیر ورزش» مطرح نیست

دیدارنیوز: عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: در جلسه کمیسیون فرهنگی وزیر ورزش توضیحاتی در خصوص مسائل عمرانی، زیرساخت‌ها و حمایت از تیم ملی فوتبال ارائه کرد.

احمد راستینه، درباره حضور حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در کمیسیون فرهنگی مجلس، اظهارداشت: امروز براساس روال طبیعی کمیسیون‌ها به دنبال سوالاتی که نمایندگان محترم مجلس ارجاع داده بودند، حضور وزیر ورزش و جوانان را در کمیسیون داشتیم. برخی سوالات مطرح شده در مورد طرح‌های عمرانی و زیرساخت‌ها در مناطق و استان‌ها بود. وزیر ورزش هم با توجه به شرایط اعتبارات و بودجه‌ای که در اختیار داشت، توضیحاتی ارائه کرد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: با توجه به اینکه قرار شد امسال اولویت تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام باشد وزیر ورزش به نمایندگان سوال‌کننده تعهد داد پروژه‌های نیمه تمام را پیگیری کند. برخی نمایندگان از توضیحات قانع شدند و برخی دیگر زمان‌بندی مشخصی را در نظر گرفتند مبنی بر اینکه اگر ظرف ۲ ماه آینده برای حل مشکلاتی که طرح موضوع شده اقدامی نشود، نمایندگان پیگیر موضوع خواهند بود.

وی با تاکید بر اینکه در این حضور بحث استیضاح وزیر ورزش مطرح نبوده، تصریح کرد: برخی سوالات نمایندگان در حوزه ملی بود. در موضوعی که نمایندگان قانع نشدند در مورد چرایی کوتاهی وزارت ورزش در تدوین آیین‌نامه قانون شرح وظایف و اختیارات وزارت ورزش بود که یک سال و نیم از تصویب آن می‌گذرد. قرار شد کمیسیون به بررسی سطح سوال بپردازد، در صورتی که سطح سوال ملی باشد به صحن ارجاع داده شود و وزیر در صحن پاسخگو باشد.

راستینه در پاسخ به این سوال که آیا نمایندگان در خصوص فوتبال و دیگر رشته‌های ورزشی سوالی از وزیر داشتند یا خیر، خاطرنشان کرد: میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون فوتبال هم امروز در جلسه حضور داشت و توضیحاتی از آماده‌سازی تیم ملی فوتبال در قطر ارائه داد. بزرگترین مشکل سر راه دوستان تامین اعتبارات لازم برای حل مشکلات بود که وزیر ورزش متعهد شد سریعا موضوع را پیگیری کند. در تبصره ۱۴ از محل یارانه‌ها در کمیسیون ۵۵ میلیارد تومان برای حمایت از فوتبال پیش‌بینی شده، قرار شد این موضوع در دستور کار قرار بگیرد و وزارت پیگیری کند تا مشکل فوتبال حل و فصل شود.

وی درباره اینکه امروز بحث استیضاح و استعفای وزیر در رسانه‌ها مطرح بود آیا این موضوع در جلسه کمیسیون مطرح شده، اظهارداشت: چنین چیزی در کمیسیون مطرح نبوده، اما چند سوال نمایندگان با تعیین وضعیت ملی و منطقه‌ای به صحن ارجاع خواهد شد.

منبع: فارس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی