تیتر امروز

هشدار اردن؛ نتانیاهو می‌خواهد آمریکا را وارد تقابل با ایران کند
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار اردن؛ نتانیاهو می‌خواهد آمریکا را وارد تقابل با ایران کند

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش
یادداشت اختصاصی دیدار؛ چالش ایران و اسرائیل از زاویه‌ای دیگر

شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش

برخی حقایق، معادلات، ملاحظات، مراودات و هماهنگی‌های خاص بین‌المللی در میانه‌های آتش بین ایران و اسرائیل، جان مایه یادداشت اسفندیار عبداللهی است که آینده روابط ایران با آمریکا و اسرائیل را تصویر...
اسپانیا، رفت و برگشت در دویست و پنجاه صفحه

اسپانیا، رفت و برگشت در دویست و پنجاه صفحه

ارزاقی، رمان‌نویسی است که از ابتدا درد و دغدغه مهاجرت داشته و در تک‌تک آثارش این دغدغه‌مندی ملموس است؛آنچه می‌خوانید توضیحی است که حامد شجاعی بر سفرنامه این نویسنده نوشته است.

قلب دفاعی پرسپولیس با «گولسیانی» تکمیل شد

کادرفنی پرسپولیس برای تکمیل دفاعی تیمش به سراغ جذب یک مدافع باتجربه رفت و نام گیورگی گولسیانی را به مدیران باشگاه معرفی کردند تا با جذب این مدافع ۳۱ ساله، زوج خط دفاعی سرخ‌پوشان در لیگ بیست‌ودوم تکمیل شود.

کد خبر: ۱۳۲۰۵۹
۱۷:۰۹ - ۲۹ خرداد ۱۴۰۱

قلب دفاعی پرسپولیس با «گولسیانی» تکمیل شد

دیدارنیوز: گیورگی گولسیانی با امضای قراردادی ۲ ساله به صورت رسمی به جمع شاگردان یحیی گل‌محمدی اضافه شد.

یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس پاشنه آشیل تیمش در لیگ بیست‌ویکم را خط دفاعی می‌داند و او در واکنش به ناکامی سرخ‌پوشان در کسب عنوان قهرمانی فصل گذشته لیگ برتر، «آسان گل خوردن» را دلیل اصلی این ناکامی دانسته بود. کادرفنی پرسپولیس بعد از اتمام لیگ، به سرعت درصدد رفع این چالش بزرگ برای فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران بود.

گل‌محمدی در لیست خرید تابستانه خود اولویت را بر تقویت خط دفاعی گذاشت و مدیران باشگاه هم توانستند گزینه‌های مدنظر گل‌محمدی را جذب کنند. علیرضا بیرانوند برای تقویت خط دروازه به پرسپولیس بازگشت و مرتضی پورعلی‌گنجی به عنوان دفاع میانی و دانیال اسماعیلی‌فر و محمدمهدی احمدی به عنوان دفاع راست و چپ جدید سرخ‌پوشان به جمع شاگردان یحیی گل‌محمدی اضافه شدند.

علی نعمتی، فرشاد فرجی، سیدجلال حسینی، وحدت هنانوف و علیرضا ابراهیمی مدافعان میانی پرسپولیس در لیگ بیست‌ویکم بودند که از میان این نفرات تنها حضور نعمتی در فصل آینده قطعی شده و فرجی منتظر تعیین سرنوشت خدمت سربازی خود است و ابراهیمی و هنانوف در مسیر خروج از پرسپولیس قرار دارند و سیدجلال حسینی هم احتمالاً با آویختن کفش‌های خود از فصل آینده در نقش مربی در کنار پرسپولیس خواهد بود!

کادرفنی پرسپولیس برای تکمیل دفاعی تیمش به سراغ جذب یک مدافع باتجربه رفت و نام گیورگی گولسیانی را به مدیران باشگاه معرفی کردند تا با جذب این مدافع ۳۱ ساله، زوج خط دفاعی سرخ‌پوشان در لیگ بیست‌ودوم تکمیل شود.

کوچ سومین ستاره از مبدأ سپاهان به اردوی پرسپولیس!

دانیال اسماعیلی‌فر و سروش رفیعی دو ستاره فصل گذشته سپاهان، دو صید تابستانی سرخ‌پوشان بودند تا مدیران پرسپولیس در خرید ستاره از یکی از رقبای اصلی‌شان در مسیر قهرمانی موفق عمل کرده باشند. اسماعیلی‌فر و رفیعی با توجه به اتمام قراردادشان و نامشخص بودن وضعیت کادرفنی سپاهان برای فصل جدید، تصمیم به جدایی از جمع طلایی‌پوشان اصفهانی گرفتند و به جمع شاگردان یحیی گل‌محمدی اضافه شدند.

گیورگی گولسیانی مدافع باتجربه سپاهان که سابقه پوشیدن پیراهن نساجی و ذوب‌آهن را هم در لیگ برتر فوتبال ایران دارد، سومین بازیکنی نام گرفت که از جمع طلایی‌پوشان اصفهانی جدا می‌شود و به پرسپولیس می‌پیوندد.

مدافع گرجستانی فصل گذشته سپاهان در ۲۳ بازی برای طلایی‌پوشان ۴ گل زد و با کسب نمره ۷.۰۸ از سایت آماری متریکا، سومین بازیکن برتر سپاهان در لیگ بیست‌ویکم بود.

گولسیانی که در سه فصل اخیر در تیم فوتبال سپاهان حضور داشت و یکی از عناصر کلیدی خط دفاعی طلایی‌پوشان بود، امروز قراردادی ۲ ساله را با پرسپولیس به امضا رساند تا بتواند تا پایان لیگ بیست‌وسوم در جمع شاگردان یحیی گل‌محمدی حضور داشته باشد.

مدافع گرجستانی در لیگ بیست‌ودوم برای ششمین سال متوالی است که در فوتبال ایران حضور دارد و پیش از حضور در لیگ ایران، تنها حضور در تیم دینامو تفلیس در رزومه کاری او به چشم می‌خورد که گولسیانی در تیم شهر زادگاه خود ۷ سال پیاپی به میدان رفته و سپس به لیگ ایران کوچ کرده است!

آرایش دفاعی جدید پرسپولیس با زوج گولسیانی-پورعلی‌گنجی
یحیی گل‌محمدی حالا با جذب گیورگی گولسیانی خیالش از رفع مشکلات قلب خط دفاعی پرسپولیس آسوده شده و امیدوار است بتواند در تمرینات پیش‌فصل هماهنگی شاگردانش را برای آغاز لیگ بیست‌ودوم به حداکثر میزان ممکن برساند. سرخ‌پوشان با سیمایی کاملاً متفاوت در خط دفاعی در فصل جدید حضور خواهند یافت و زوج دفاع میانی پرسپولیس را گیورگی گولسیانی و مرتضی پورعلی‌گنجی شکل می‌دهند که هر دو خرید تابستانی پرسپولیس هستند و تجربه بالایی دارند.

گولسیانی ۳۱ ساله در کنار پورعلی‌گنجی ۳۰ ساله دو مدافع اصلی پرسپولیس برای فصل آینده خواهند بود و به نظر می‌آید علی نعمتی و احتمالاً فرشاد فرجی به عنوان یار ذخیره این دو ستاره تازه‌وارد در فهرست سرخ‌پوشان حضور دارند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی