تیتر امروز

عمان حادثه اصفهان را محکوم کرد/ رئیس کمیسیون اروپا خواستار خویشتن‌داری شد
انتقام ایران از اسرائیل پس از حمله تروریستی (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

عمان حادثه اصفهان را محکوم کرد/ رئیس کمیسیون اروپا خواستار خویشتن‌داری شد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...

بنت: سیاستمان را در قبال غزه تغییر دادیم

نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد که هدف این رژیم با همکاری مصر و آمریکا، ممانعت از قدرت گرفتن مجدد حماس است.

کد خبر: ۱۳۲۰۵۱
۱۵:۴۶ - ۲۹ خرداد ۱۴۰۱

بنت سیاستمان را در قبال غزه تغییر دادیم

دیدارنیوز ـ به نقل از خبرگزاری فلسطینی سما، نفتالی بنت، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در نشست دولت مدعی شد: تعداد موشک‌هایی که از زمان تشکیل دولت از نوار غزه شلیک شده است از صد‌ها موشک در سال به هفت موشک رسیده است. بعد از تشکیل دولت سیاستمان را در قبال حماس در چندین ابعاد تغییر دادیم. ما فورا انتقال چمدان‌های دلار را به حماس متوقف کردیم و از سیاست مهار موشک‌ها علیه اسرائیلی‌ها به سیاست تسامح صفر منتقل شدیم.

بنت گفت: علاوه بر این ما رویکردمان را در قبال ساکنان نوار غزه تغییر دادیم و به خاطر آن‌ها امکان کار در اسرائیل را فراهم کردیم. حقوق یک کارگر در غزه به ۸۰۰ شکل در ماه می‌رسد، اما اکنون به ۸۰۰۰ شکل می‌رسد و این برای ساکنان غزه که ما بین آن‌ها و حماس تفاوت قائل می‌شویم بسیار مهم است.

وی تأکید کرد: ما برای آرامش مطلق ساکنان اشکلون و سدیروت و کمربند اطراف غزه تلاش می‌کنیم. هدف ما ممانعت از قدرت گرفتن مجدد حماس است. در گذشته آرامش موقتی را به قیمت قدرت گرفتن حماس می‌خریدیم. افزایش قدرت حماس بسیار کند است و از سال‌ها پیش بسیار کند شده است چراکه ما امکان ورود ابزار‌های جنگی از طریق رفح را با همکاری مصر و آمریکا از بین برده‌ایم. ما با قدرت علیه هرگونه تلاشی برای از بین بردن این آرامش سعی خواهیم کرد و بهایی که در ازای هرگونه عملیاتی علیه شهروندانمان از دشمن خواهیم خواست بسیار دردناک و بالا خواهد بود.

منبع: ایسنا
برچسب ها: اسرائیل
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی