تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.
به دستور شهردار انجام شد

اجرای طرح ویژه نگهداشت شهر در سطح منطقه ۱۲

شهردار منطقه ۱۲ از اجرای طرح جهادی نگهداشت شهر در این منطقه، طی روز‌های پایانی هفته گذشته خبر داد.

کد خبر: ۱۳۲۰۴۳
۱۳:۵۰ - ۲۹ خرداد ۱۴۰۱

اجرای طرح ویژه نگهداشت شهر در سطح منطقه

 

دیدارنیوز ـ سمیه قاضی زاده: شهردار منطقه ۱۲ از اجرای طرح جهادی نگهداشت شهر در این منطقه، طی روز‌های پایانی هفته گذشته خبر داد.

 امیر یزدی، شهردار منطقه با تأکید بر اینکه حفظ و نگهداشت شهر، مهم‌ترین مأموریت مدیریت شهری است، گفت: پاکیزگی و آراستگی فضا‌های شهری، ضمن ایجاد جلوه‌های بصری درخور برای این منطقه به عنوان قلب تهران، افزایش رضایتمندی شهروندان را نیز در پی خواهد داشت؛ به همین منظور مقرر شد به جز اقدامات روزانه خدمات شهری برای امر نگهداشت شهر که به طور مستمر در سطح نواحی ۶ گانه صورت می‌گیرد، طرحی جهادی، همه‌جانبه و فراگیر برای ایجاد طراوت و شادابی بیشتر در سطح منطقه به اجرا درآید.

یزدی با اشاره به بازه زمانی روز‌های پایانی هفته گذشته برای اجرای این طرح افزود: طبق اعلام آماده‌باش در نواحی ۶ گانه با حضور معاونان، شهرداران نواحی، رؤسای ادارات خدمات‌شهری، مسیل‌ها و قنوات، ساماندهی مشاغل، مدیریت پسماند، فضای سبز، زیباسازی و کارکنان خدمات شهری در محور‌های مشخص‌شده (هر ناحیه، ۳۵ نیروی کارگری) به همراه استقرار امکاناتی نظیر خودرو‌های واترجت، تانکر آب، مخزن‌شور و خودرو‌های حمل زباله، طرح جهادی نگهداشت شهر به اجرا درآمد.

وی در توضیح اقدامات انجام‌شده در این طرح بیان کرد: نظافت و شست‌وشوی معابر شامل پیاده‌رو‌ها و سواره‌روها، کوچه‌ها و فرعی‌ها، جداول و انهار، تابلو‌های شناسایی معبر و تابلو‌های تمثال شهدا، طعمه‌گذاری برای جانوران موذی، شست‌وشو و رنگ‌آمیزی مخازن و زیرمخازن، همچنین تعمیر آنها، شست‌وشوی المان‌های شهری و لایروبی مسیل‌ها و قنوات اقداماتی بود که در حوزه خدمات شهری صورت گرفت.

به گفته یزدی، حذف زوائد فیزیکی، رنگ‌آمیزی و زیباسازی محلی، پاکسازی برچسب، پوستر و تراکت از دیواره‌ها و نما‌ها در حوزه زیباسازی و عملیات به‌زراعی، نظافت باغچه و هرس و حذف شاخه‌های سرگیر و مزاحم، کندوکوب و واکاوی، کاشت درخت، رفع خطر درختان و حذف درختان خشک، علف‌کشی، دفع آفات و سمپاشی در حوزه فضای سبز از دیگر اقدامات انجام‌شده در این طرح بود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی