تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

ریزش هزار واحدی شاخص «بورس»

در جریان دادوستد‌های امروز بازار سرمایه، شاخص بورس با افت هزار و ۷۷۰ واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۵۴۵ هزار و ۹۶۷ واحد قرار گرفت. بیشترین اثر منفی بر دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نماد‌های معاملاتی شرکت‌های پتروشیمی نوری، توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه و پالایش نفت اصفهان شد و در مقابل شرکت‌های مبین انرژی خلیج فارس، پتروشیمی پارس و بانک ملت با رشد خود مانع افت بیشتر نماگر بازار سهام شدند.

کد خبر: ۱۳۲۰۳۹
۱۳:۱۶ - ۲۹ خرداد ۱۴۰۱

ریزش هزار واحدی شاخص «بورس»

دیدارنیوز: شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با افت هزار واحدی روبرو شد.

در جریان دادوستد‌های امروز بازار سرمایه بیش از ۶ میلیارد و ۳۰۵ میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۳ هزار و ۶۵۸ میلیارد تومان در بیش از ۴۴۳ هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با افت هزار و ۷۷۰ واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۵۴۵ هزار و ۹۶۷ واحد قرار گرفت.

بیشترین اثر منفی بر دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نماد‌های معاملاتی شرکت‌های پتروشیمی نوری، توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه و پالایش نفت اصفهان شد و در مقابل شرکت‌های مبین انرژی خلیج فارس، پتروشیمی پارس و بانک ملت با رشد خود مانع افت بیشتر نماگر بازار سهام شدند.

بر اساس این گزارش، در بازار‌های فرابورس ایران هم با معامله ۳ میلیارد و ۹۴ میلیون ورقه به‌ارزش ۲ هزار و ۵۰۱ میلیارد تومان در ۲۳۱ هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۱۴۶ واحد افت کرد و در ارتفاع ۲۰ هزار و ۹۶۳ واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز بیشترین اثر منفی بر شاخص فرابورس به نام نماد‌های معاملاتی بیمه پاسارگاد، بانک دی و پتروشیمی زاگرس شد و در مقابل شرکت‌های تولید نیروی برق دماوند، گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی و زغال سنگ پرورده طبس بیشترین اثر مثبت را بر این شاخص به نام خود ثبت کردند.

منبع: تسنیم
برچسب ها: بورس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی