تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.
سایت هندی اعلام کرد

ایران با اسکوچیچ، تاثیرگذارترین تیم در انتخابی جام‌جهانی

یک رسانه هندی با تمجید از عملکرد تیم ملی فوتبال ایران نوشت: ایران با سرمربیگری دراگان اسکوچیچ تاثیرگذارترین تیم در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ در منطقه آسیا بود. ایران با بیشترین گل زده و بیشترین امتیاز و تنها یک باخت مقابل کره جنوبی از سد حریفانش گذشت.

کد خبر: ۱۳۲۰۰۹
۰۹:۵۲ - ۲۹ خرداد ۱۴۰۱

ایران با اسکوچیچ، تاثیرگذارترین تیم در انتخابی جام‌جهانی

دیدارنیوز: یک رسانه هندی از عملکرد تیم ملی فوتبال ایران در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ تمجید کرد.

تیم ملی فوتبال ایران در حالی در گروه B جام جهانی قطر در مصاف با تیم‌های انگلیس، آمریکا و ولز به دنبال تاریخ‌سازی و صعود از مرحله گروهی خواهد بود که سایت هندی «wionews» معتقد است شاگردان دراگان اسکوچیچ برای صعود به مرحله یک‌هشتم نهایی بیست‌ودومین دوره جام جهانی کار سختی در پیش خواهند داشت.

در گزارش این سایت آمده است؛ «ایران با سرمربیگری دراگان اسکوچیچ تاثیرگذارترین تیم در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ در منطقه آسیا بود. ایران با بیشترین گل زده و بیشترین امتیاز و تنها یک باخت مقابل کره جنوبی از سد حریفانش گذشت.

سردار آزمون مهاجم بایرلورکوزن مرحله انتخابی جام جهانی را با ۱۰ گل به پایان رساند، این در حالی است که زوج او در خط حمله تیم ملی یعنی مهدی طارمی حمایت خوبی از او در این راه کرد. این ششمین حضور ایران در جام جهانی خواهد بود و با حضور تیم‌های انگلیس، ولز و آمریکا در گروه آنها، صعود به مرحله حدفی برای تیم ملی کار سختی خواهد بود».

تیم ملی فوتبال ایران در تاریخ ۳۰ آبان در اولین بازی‌اش در جام جهانی ۲۰۲۲ به مصاف انگلیس خواهد رفت.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی