تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

صعود تاریخی هندبال ساحلی ایران به نیمه نهایی نوجوانان جهان

در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان جهان، تیم ملی ایران با شکست دو بر یک آرژانتین موفق به حضور در جمع چهار تیم برتر جهان شد.

کد خبر: ۱۳۱۹۶۵
۱۷:۰۲ - ۲۸ خرداد ۱۴۰۱

صعود تاریخی هندبال ساحلی ایران به نیمه نهایی مسابقات نوجوانان جهان

دیدارنیوز: تیم ملی هندبال ساحلی نوجوانان ایران با کسب پیروزی مقابل آرژانتین راهی نیمه‌نهایی رقابت‌های قهرمانی جهان شد.

در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان جهان تیم ملی ایران با شکست دو بر یک آرژانتین موفق به حضور در جمع چهار تیم برتر جهان شد.

در تاریخ هندبال ایران این نخستین بار است که یک تیم ملی در بین چهار تیم برتر جهان قرار می‌گیرد.

هندبالیست‌های نوجوان ایران در مرحله گروهی این مسابقات با دو پیروزی و یک شکست به عنوان تیم دوم گروه A راهی مرحله دوم رقابت‌های قهرمانی جهان شدند و در جمع ۱۲ تیم برتر جهان قرار گرفتند. آن‌ها همچنین در مرحله اصلی با کسب دو پیروزی و یک شکست به عنوان تیم دوم گروه خود به مرحله یک چهارم نهایی رسیدند. در این مرحله نیز با برتری مقابل آرژانتین به نیمه نهایی راه یافتند.

پرهام ایمانی، متین گلدان، آراد حسینی، حسین حیدریان، علی حیدریان، حامد شمس، محمد مهدی، حیدریان پور، مصطفی انتشاری، علی سعیدی و علیرضا علی‌پور ملی‌پوشان ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان هستند.

مهدی قشقایی‌راد به عنوان سرمربی، رضا مصباحی و حبیب‌الله بردسیری به عنوان مربی، غلامحسین نیکویی به عنوان سرپرست و رضا سرسنگی به عنوان تراپیست کادر فنی تیم ملی ایران در این رقابت‌ها را تشکیل می‌دهند. آنتونیو گرا پی‌شه نیز به عنوان مدیر فنی در کنار تیم ملی هندبال ساحلی نوجوانان ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان حضور دارد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی