تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

کرونا و آماری تکان‌دهنده؛ نیمی از مردم جهان شاد نیستند!

بر اساس یک مطالعه، ۴۵ درصد از مردم بیش از دو سال است که خوشبختی واقعی را احساس نکرده اند و ۲۵ درصد نمی‌دانند یا فراموش کرده اند که معنای احساس خوشبختی واقعی چیست. در این میان، ۸۸ درصد به دنبال تجربیات جدید هستند تا آن‌ها را بخنداند و مردم سلامت (۸۰ درصد)، ارتباطات شخصی (۷۹ درصد) و تجربیات (۵۳ درصد) را برای به دست آوردن شادی در اولویت قرار می‌دهند.

کد خبر: ۱۳۱۸۹۲
۰۸:۵۶ - ۲۸ خرداد ۱۴۰۱

نتایج تکان دهنده یک پژوهش؛ نیمی از مردم جهان شاد نیستند!

دیدارنیوز: بر اساس گزارش تحقیقاتی جدید، مردم می‌خواهند مشاغل باعث لبخند و خنده آن‌ها شود، اما رهبران کسب و کار‌ها از استفاده از شوخ طبعی در تعامل با مشتری می‌ترسند.

به نقل از سیناپرس، یافته‌های یک تحقیق بین المللی که بر اساس نظرسنجی انجام شده توسط شرکت ساوانتا انجام شد نشان می‌دهد که مردم به دنبال تجربیات جدید هستند تا لبخند و خنده را در آن‌ها ایجاد کند و به برند‌هایی که شوخ طبعی را با حمایت و خرید‌های مداوم تبلیغ می‌کنند، وفادار‌تر هستند.

این گزارش بینش‌های بیش از ۱۲ هزار مصرف کننده و صاحبان کسب و کار در ۱۴ کشور را در مورد تأثیر همه گیری جهانی کرونا بر شادی و دیدن احساساتی مانند شوخ طبعی در تبلیغات بررسی کرد. درضمن فعالیت‌های بازاریابی، فروش و خدمات به عنوان بخشی از تجربه کلی مشتریان نیز مورد بررسی و پرسش قرار گرفت.

نتایج نشان داد که مردم به دنبال خوشبختی و خوشحالی به روش‌های جدید هستند و هزینه آن را نیز پرداخت می‌کنند. بیش از دو سال از آخرین باری که بسیاری از مردم شادی واقعی را احساس کردند می‌گذرد و اکثر مردم بدون توجه به هزینه، به دنبال راه‌هایی برای شادی دوباره هستند.

بر اساس این مطالعه، ۴۵ درصد از مردم بیش از دو سال است که خوشبختی واقعی را احساس نکرده اند و ۲۵ درصد نمی‌دانند یا فراموش کرده اند که معنای احساس خوشبختی واقعی چیست. در این میان، ۸۸ درصد به دنبال تجربیات جدید هستند تا آن‌ها را بخنداند و مردم سلامت (۸۰ درصد)، ارتباطات شخصی (۷۹ درصد) و تجربیات (۵۳ درصد) را برای به دست آوردن شادی در اولویت قرار می‌دهند.

بر اساس آمارها، بیش از نیمی از مردم (۵۳ درصد) آرزو می‌کنند که با پول بتوان شادی را خرید و ۷۸ درصد مایل به پرداخت هزینه برای شادی واقعی هستند.

جالب اینجاست که ۸۹ درصد تلاش کردند تا با خرید آنلاین در طول همه گیری جهانی کرونا خوشبختی را بیابند و در حالی که ۴۷ درصد گفتند دریافت بسته‌ها آن‌ها را خوشحال می‌کند، ۱۲ درصد به سختی خرید‌هایی را که آنلاین انجام داده بودند به خاطر می‌آوردند.

این پژوهش نشان می‌دهد که تعاملات تبلیغات، بازاریابی، فروش و خدمات مشتری‌ها باید تغییر کند. مردم از برند‌ها می‌خواهند که آن‌ها را بخندانند و سرگرم کنند، اما صاحبان کسب و کار‌ها اذعان می‌کنند که برندهایشان به ندرت از شوخ طبعی برای تعامل با مشتریان استفاده می‌کنند.

آمار‌ها نشان داد که ۷۸ درصد از مردم بر این باورند که برند‌ها می‌توانند کار‌های بیشتری برای ارائه شادی به مشتریان خود انجام دهند و ۹۱ درصد اعلام کردند.

مطالعات نشان می‌دهد که ۹۰ درصد از مردم بیشتر احتمال دارد تبلیغات خنده دار را به خاطر بسپارند، با این حال رهبران کسب و کار می‌گویند که تنها ۲۰ درصد از تبلیغات تلویزیونی و بیلبورد‌ها و ۱۸ درصد از تبلیغات آنلاین آن‌ها به طور فعال از طنز استفاده می‌کنند.

۴۸درصد از مردم باور نمی‌کنند که با یک برند رابطه دارند مگر اینکه باعث لبخند یا خنده آن‌ها شود و اگر برندی از شوخ طبعی استفاده کند، مردم ۸۰ درصد بیشتر احتمال دارد که دوباره از آن خرید کنند و آن را به خانواده و دوستان خود توصیه کنند.

گرچن روبین (Gretchen Rubin) نویسنده و کارشناس در این باره گفت: همه ما سال‌های بسیار سختی را پشت سر گذاشته ایم و در سرتاسر جهان کمبود شادی داریم. ما تشنه تجربیاتی هستیم که باعث لبخند و خنده ما شود و برند‌ها می‌توانند به این امر کمک کنند.

برای برند‌هایی که هدفشان کمک به شادی مخاطبان است، فرآیند با داده‌ها و شناخت مشتریان شروع می‌شود. تنها در این صورت می‌توانید ترکیب مناسبی از شوخ طبعی، شخصیت و تجربه خوب از یک برند را برای مردم به ارمغان بیاورید که باعث وفاداری و حمایت مشتریان می‌شود.

مترجم: مهدی فلاحی پناه
منبع: prnewswire

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی