تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

فعال اینستاگرام یا معاونت عمرانی؟

در حالی که منطقه اندیکا، بخش‌ها و روستاهای این منطقه آب برای خوردن ندارند، معاون عمرانی استانداری خوزستان غافل از این موضوع، مشغول تبلیغات و بازی‌های رسانه‌ای است.

کد خبر: ۱۳۱۸۷۸
۲۰:۴۴ - ۲۷ خرداد ۱۴۰۱

فعال اینستاگرام یا معاونت عمرانی؟


 به گزارش دیدارنیوز_خوزستان: مردم منطقه کمفه بخش چلو شهرستان اندیکا از کمبود امکانات اولیه رنج می‌برند. براساس آخرین اطلاعات و مشاهداتی که به دستمان رسیده،اندیکا که محروم ترین شهر استان خوزستان است، مردم آن از مصائب زیادی رنج می‌برند و به طریق اولی منطقه کمفه بخش چلو اندیکا از محرومیت بی سابقه‌ای رنج می‌برد.

دراین بین معاون عمرانی استانداری خوزستان که باید پیگیر مشکلات مناطق محروم باشد، به اموری غیر از حوزه مسئولیتش مشغول است‌. اندیکا که همیشه از محرومیت رنج می‌برد، زلزله سال قبل مزید بر آن شد و متاسفانه بخش بزرگی از مشکلات این منطقه همچنان پابرجاست.

فعال اینستاگرام یا معاونت عمرانی؟

 

 

 


 دراین شرایط محمد خانچی معاون عمرانی استاندار را بیشتر درفضای اینستاگرام می‌بینیم که درحال تبلیغات رسانه‌ای است.

تبلیغات عملکرد مسئولان نظام وعملکرد آنها ایرادی ندارد اما به شرطی که اقدامی انجام شده باشد.

انتظار است معاون عمرانی بیشتر در فضای واقعی کنار مردم باشد تا به شعارهای دولت سیزدهم که کمک به مردم آسیب پذیر است عینیت بخشد.

منطقه گردشگری کمفه با ۱۱ روستا ثابت و عشایری در فاصله ۹۰ کیلومتر از قلعه خواجه اندیکا و ۲۷۰ کیلومتری از مرکز استان با وجود ۱۰ شهید و ۲۰ جانباز در دفاع مقدس ۴ دهه است که از ابتدایی ترین امکانات همچون راه ارتباطی مناسب و آب بی بهره می باشد.

ناگفته نماند آب شرب ۲۴ ساعته در منطقه کمفه وجود ندارد و مردم منطقه از یک لوله آب غیر بهداشتی که مورد استفاده دام‌ها است، استفاده می‌کنند. 

حال مردم این منطقه از معاون عمرانی استاندار خوزستان محمد خانچی دعوت کردند تا ضمن حضور در منطقه کمفه اقدام به حل مشکلات عمرانی این منطقه نماید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی