تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

همه رفت و آمدهای لیگ؛ پرسپولیس و بمب‌هایش!

بازار نقل و انتقالات لیگ برتر بخاطر نبود مربی در سه تيم پر طرفدار استقلال، سپاهان و تراکتورسازی بی سرو صدا دنبال می شود اما پرسپولیس از همه چابک‌تر بوده است.

کد خبر: ۱۳۱۸۷۵
۱۵:۱۰ - ۲۷ خرداد ۱۴۰۱

همه رفت و آمدهای لیگ

 

دیدارنیوز ـ سرویس ورزشی: بعد از مشخص شدن نتایج دیدار برگزار نشده نساجی در برابر تراکتور و هم چنین صنعت نفت در برابر هوادار به نقل و انتقالات تیم‌ها شکل رسمی تری به خودش گرفت و بر اساس اعلام فدراسیون، نقل و انتقالات لیگ آتی از ۲۳ خرداد آغاز شده و تا چهارشنبه ۹ شهریور ۱۴۰۱ به پایان می رسد.

تمام بمب‌های نقل و انتقالات پرسپولیس

تنها تیمی که این روزها آمار خوبی در نقل و انتقالات دارد باشگاه پرسپولیس است که با تعداد بالای ورودی و خروجی ها در صدر اخبار قرار دارد. پرسپولیسی ها که به خاطر شکایت بازیکن خارجی‌شان یعنی استوکس با بسته شدن پنجره نقل و انتقالات مواجه شدند با تیم شهر خودرو نیز به دردسر افتادند. پس از پیگیری شهر خودرو، تا زمانی که بدهی سرخ‌ها با این باشگاه در مورد پرونده انتقال یحیی گل‌محمدی  تسویه نشود، اجازه ثبت قرارداد داخلی نیز برای پرسپولیس ممکن نیست، اما می بینیم که با این احوال یکی از پر رفت و آمد ترین باشگاههای در این روزها تبدیل شده‌اند.

علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی گنجی، مهدی هاشمی نژاد، محمد مهدی احمدی، دانیال اسماعیلی فر و سروش رفیعی به لیست پرسپولیسی ها اضافه شدند که داشتن هر یک از این بازیکنان می تواند شانس بزرگی برای یک تیم به حساب بیاید.

پرسپوليس همچنین در حال مذاکره با سعید صادقی، گیورگی گولسیانی و امیر شهیم برای فصل آینده هستند. تا این لحظه رامین رضائیان، سعید آقایی، حامد لک به طور قطعی از جمع قرمزها جدا شده اند.

تغییرات پرسپولیس حتی به نیمکت مربیان هم رسیده است و داود فنایی مربی دروازبان و مظاهر رحیم‌پور از این تیم جدا شده‌اند و قرار است جای آنها را مربیان خارجی بگیرند که تا این لحظه اسامی آنها مشخص نشده است. این تغییرات در کادر فنی حتی تا جایی پیش رفت که شنیده شد حمید مطهری مغز متفکر یحیی گل محمدی هم قرار است از کادر فنی جدا شود ولی به پافشاری یحیی گل محمدی، حمید مطهری برای یک فصل دیگر هم در کادر فنی پرسپولیس ابقا شد و باید منتظرم ماند و دید چه کسانی دیگری به نیمکت قرمزها اضافه می شوند.

شهباززاده تنها ورودی استقلال

در استقلال اما شرایط متفاوت است. مدیران استقلال همچنان دنبال یک جایگزین مناسب برای فرهاد مجیدی هستند و هر روز اسامی اروپایی و داخلی زیاد کاندید نشستن روی نیمکت آبی ها می شوند و در پایان شب همه مذاکرات منتفی اعلام می شود و همه چیز از اول شروع می شود.

نفرات این لیست هم آنقدر با هم متفاوت و بی ربط هستند که به نظر می رسد بیشتر بازی با اسم‌ها باشد تا کاندیدای مربیگری استقلال.  سردار آجرلو طی چند نامه سرگشاده که به هوادارن استقلال نوشته عنوان کرده که مذاکرات با بازیکنان و مربی در خور نام استقلال در حال انجام است و هواداران نگران شرایط فعلی نباشند ولی در عمل تنها خروجی مذاکرات تا امروز، سجاد شهبازاده، مهاجم فصل گذشته سپاهان بوده است. سایر اسامی تا امروز در حد گمانه زنی است. این مهاجم که به شدت مورد نظر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس بود.

در لیگ بیستم توانست عنوان آقای گلی لیگ برتر را از آن خود کند و در فصل گذشته با پیراهن سپاهان موفق شد ۹ گل و ۵ پاس گل به ثبت برساند. استقلال همچنین مشغول مذاکره با کاوه رضایی،سعید صادقی، محمد حسین مرادمند، علی کریمی و محمد نادری برای فصل آینده است. همچنین تنها خروجی این تیم رودی ژستد است که بلافاصله پس از جدایی مجیدی از لیست آبی ها خارج شد.

مورایس در راه استقلال به سپاهان رسید

سپاهانی‌ها بیشترین آمار خروجی ها را دارند. این تیم پس از جدایی محرم نویدکیا همچنان بدون سرمربی است و شنیده می شد که مذاکرات نهایی را با ژوزه مورایس انجام می دهد. مورایس ۵۶ ساله که طی روزهای گذشته به خاطر لینک شدنش به استقلال، شدیدا مورد توجه رسانه‌های داخلی قرار گرفته بود. در وسط راه جای ماگات آلمانی را برای نیمکت سپاهان گرفت.

گفتنی است مورایس مربی پرتغالی است که سابقه دستیاری ژوزه مورینیو را دارد و موفق شده با الهلال قهرمان آسیا  را به دست آورد

مورایس قرار است روی نیمکت تیمی بنشیند که طی دو فصل گذشته اگرچه با محرم نویدکیا فوتبال تماشاگر پسندی را به نمایش گذاشت، ولی در نتیجه گیری نتوانست رضایت هوادارن را جلب کند.

در نقل و انتقالات سپاهان تا امروز ضعیف عمل کرده است. آنها بعد از امضای قرارداد دانیال اسماعیلی‌فر و سروش رفیعی با باشگاه پرسپولیس و سجاد شهباززاده با استقلال، اجازه جدایی به نورافکن ندادند و شنیده می شود که سپاهانی‌ها مذاکراتی را با رامین رضاییان، روزبه چشمی، گادوین منشا، محمود قائد رحمتی، آرمین سهرابیان و سعید صادقی داشتند که پس از اعلام نام سرمربی، به نتیجه می رسد.

فولاد به دنبال سیامک نعمتی

فولاد خوزستان تنها نماینده ایران در دیدارهای آسیایی، پس از ابقای جواد نکونام به صورت چراغ خاموش مشغول تقویت تیم و یارگیری برای فصل آینده است. جواد نکونام در تماس با سیامک نعمتی خواهان حضور او در فولاد خوزستان برای فصل آینده شده است. گفته می‌شود پیشنهاد فولادی ها به سیامک نعمتی تفاوت زیادی با رقم پیشنهادی پرسپولیس به او دارد و حالا این بازیکن نیز مانند احسان پهلوان به دومین بازیکن قرمزها تبدیل شده که در تیررس فولادی‌ها و جواد نکونام قرار گرفته است.

گفتنی است سیامک نعمتی توانایی بازی در پست‌های دفاع راست، وینگر راست و مهاجم را دارد و در پرسپولیس نیز در تمامی این پست‌ها به میدان رفته است و می تواند یک خرید خوب برای فولاد به حساب بیاید.

خدابنده لو، از تهران به سیرجان

 در حالی که محمد خدابنده‌لو  با مسئولان باشگاه پرسپولیس در مرحله‌نهایی مذاکرات  بود با هایجک گل گهری ها سر از سیرجان پیدا کرد و با تیم سیرجانی برای یک فصل توافق کرد. در سیرجان امیر قلعه نویی مشغول مذاکره با چند بازیکن دیگر هم هست ، که هنوز قطعی نشده است.

بردیف در تراکتور

تیم پرطرفدار تراکتور پس از جدایی ارطغرل ساغلام، قصد دارد تا در فصل بیست‌ودوم لیگ‌برتر پر قدرت ظاهر شود. در همین راستا آنها مذاکراتی را با قربان بردیف سرمربی ۶۹ ساله روس انجام داده‌اند و گفته می‌شود به زودی او جهت عقد قرارداد با تراکتور وارد ایران می‌شود. بردیف سابقه سرمربیگری تیم‌های غیرت، روبین‌کازان و روستوف را دارد. او  مربی‌ سردار آزمون و سعید عزت‌الهی در تیم روبین کاران روسیه بوده است .

رحمتی دو فصل دیگر در اراک

سید مهدی رحمتی که اواخر فصل گذشته هدایت آلومینیوم را برعهده گرفت. پس از آنکه موفق شد این تیم را به فينال جام حذفی برساند و در میان ۱۰ تیم اول لیگ تحویل دهد قراردادش با این اراکی‌ها را  برای دو فصل دیگر تمدید کرد.

هوادار بدون مربی شد

روز گذشته رضا عنایتی به طور رسمی از هدایت هوادار کنار رفت تا بیشتر از گذشته  شایعه حضور او روی نیمکت استقلال قوت بگیرد. از طرفی گفته می شود باشگاه هودار مذاکراتی را با علی منصوریان و ساکت الهامی برای هدایت فصل بعد انجام داده که هنوز به نتیجه نرسیده است.

سالاری در ذوب‌آهن

شهرام سالاری، گلزن فصل گذشته خیبر خرم‌آباد که در لیگ دسته یک ۱۵ گل به ثمر رسانده و در رده دوم جدول گلزنان قرار گرفته بود با عقد قراردادی سه ساله به جمع شاگردان تارتار اضافه شد. گفتنی است این بازیکن ۲۹ ساله سابقه بازی در تیم‌های ملوان، سایپا و پدیده را نیز دارد. سیاست تارتار تمدید قرارداد با بازیکن‌های فصل گذشته ذوب آهن هست و تا این لحظه با تعدادی از این بازیکنان برای تمدید به توافق رسیده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی