تیتر امروز

حمله ایران به اسرائیل/ صدای انفجار در اصفهان/ مقام نظامی: هیچ خسارتی در پی نداشته است
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

حمله ایران به اسرائیل/ صدای انفجار در اصفهان/ مقام نظامی: هیچ خسارتی در پی نداشته است

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
با اشاره به سناریوی استعفای اسکوچیچ و بازگشت کی‌روش

ادعای عجیب رسانه پرتغالی؛ کودتا در تیم‌ملی با تلاش «طارمی»!

همزمان با روزهایی که برخی رسانه‌ها بر شایعات بازگشت کارلوس کی‌روش به تیم ملی دامن زده‌اند و حتی برای آن نظرسنجی می‌گذارند، یک رسانه پرتغالی (کشور کی‌روش) در ادعایی عجیب اعلام کرده که تنش در تیم ملی بالا رفته و ممکن است به برکناری اسکوچیچ و بازگشت کی‌روش منجر شود.

کد خبر: ۱۳۱۸۲۴
۲۰:۲۹ - ۲۵ خرداد ۱۴۰۱

ادعای عجیب رسانه پرتغالی؛ کودتا در تیم‌ملی ایران!

دیدارنیوز: یک رسانه پرتغالی از تنش بالا در تیم ملی فوتبال ایران خبر داد که به نوشته این رسانه می‌تواند منجر به برکناری اسکوچیچ و حضور دوباره کی‌روش مربی پرتغالی در تیم ملی ایران شود.

به نقل از آبولا، پس از شکست تیم ملی فوتبال ایران مقابل الجزایر در دیداری دوستانه در قطر، اوضاع تیم ملی ایران بسیار ملتهب شده و بین بازیکنان و کادرفنی شکاف زیادی ایجاد شده است و برنامه‌ریزی فدراسیون نیز مختل شده است.

مهدی طارمی اکنون درگیر این وضعیت ملتهب در فوتبال ایران شده است. فدراسیون فوتبال ایران در انتخاب حریف دچار مشکل شد و در نهایت فقط در بازی دوستانه با الجزایر در دمای بسیار بالا و در زمینی با شرایط وحشتناک بازی کرد. طارمی حتی از یک گزارشگر تلویزیونی در ایران خواست که از زمین فیلمبرداری کند. به نظر این شرایط باعث ناراحتی او شده بود.

به نوشته آبولا، بر اساس اطلاعاتی که از ایران می‌رسد، این مهاجم و سایر بازیکنان تاثیرگذار در تیم ملی ایران در تلاش هستند تا دراگان اسکوچیچ را از سمت خود برکنار و زمینه بازگرداندن کارلوس کی روش فراهم شود.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی