تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان:

خوزستان کانون امنیت غذایی کشور است

امیری زاده گفت: با مدیریت و برنامه ریزی مناسب از تهدید فرصت ساخته شد و خوزستان رتبه نخست تولید کلزا در کشور را کسب کرد.

کد خبر: ۱۳۱۷۷۴
۱۱:۲۲ - ۲۵ خرداد ۱۴۰۱

دیدار نیوز : امیری زاده گفت: ۷۱ کشاورز نمونه خوزستانی معرفی می‌شوند که از پنج کشاورز ملی با حضور رئیس جمهور تجلیل به عمل می آید.

او می‌گوید: تولید محصولات کشاورزی مشکلات خاص خود را دارد و همه از اولین تا آخرین نیرو در این سازمان با تلاش بی وقفه خود در مسیر رشد و شکوفایی اقتصاد در استان و بلکه کشور قدم می‌گذرند.

امیری زاده گفت: خشکسالی سال‌های اخیر و بحران آب یکی از مهمترین دغدغه‌های سخت سازمان بود و خوزستان که سال در قطب کشاورزی در کشور بود از این بخش آسیب بپذیرد، اما طی یک برنامه زمان بندی شده و مطلوب ما تولید را مستثنا کردیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: خوزستان کانون امنیت غذایی کشور است، ۲۱۰ هزار بهره بردار با همه مشکلات فعالیت دارند.

به گفته این مقام مسئول پیش بینی می‌شد خرید گندم یک میلیون تن باشد، اما بحران را تبدیل به یک فرصت کردیم و توانستیم تولید گندم م را به بالاتر از یک و میلیون و ۴۰۰ هزار تن برسانیم.

او گفت: امروز تولید خوزستان یک میلیون و ۶۵۰ هزار تن استکه حدود یک میلیون و ۳۵۰ تن گندم خریداری شد از کشاورزان خوزستانی خریداری کردیم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی