تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

بازگشت دلار به کانال ۳۲ هزار تومان

به گفته رییس شورای عالی کانون صرافان، روند صعودی قیمت دلار متوقف شده و این ارز بار دیگر به کانال ۳۲ هزار تومان بازگشته است. همچنین از تعداد متقاضیان خرید ارز کاسته شده و میزان عرضه بر تقاضا پیشی گرفته است.

کد خبر: ۱۳۱۶۳۶
۱۸:۳۷ - ۲۳ خرداد ۱۴۰۱

بازگشت دلار به کانال ۳۲ هزار تومان

دیدارنیوز: رییس شورای عالی کانون صرافان از آغاز روند کاهشی قیمت ارز پس از تصمیم اخیر بانک مرکزی خبر داد.

کامران سلطانی زاده امروز در یک برنامه تلویزیونی گفت: به دنبال صدور مجوز اخیر بانک مرکزی مبنی بر مجاز شدن خرید ارز صادرکنندگان بر اساس قیمت توافقی از سوی صرافان، بازار به این تصمیم واکنش مثبت نشان داده و روند قیمتی از امروز معکوس شده است.

به گفته وی، در ساعات ابتدایی اجرای این طرح، روند صعودی قیمت دلار متوقف شده و این ارز بار دیگر به کانال ۳۲ هزار تومان بازگشته است. همچنین از تعداد متقاضیان خرید ارز کاسته شده و میزان عرضه بر تقاضا پیشی گرفته است.

رییس شورای عالی کانون صرافان با بیان اینکه تقاضای فروش ارز از سوی صادرکنندگان به شکل قابل توجهی افزایش پیدا کرده است، بیان کرد: با توجه به فاصله‌ای که میان قیمت سامانه سنا و بازار وجود داشت، صادرکنندگان علاقه زیادی برای عرضه ارز خود در بازار نداشتند، اما به دنبال مجوز اخیر بانک مرکزی، میزان عرضه ارز به شکل قابل توجهی افزایش یافته است.

سلطانی زاده ادامه داد: در ساعات گذشته صادر کنندگان حدود ۱.۵ میلیون یورو ارز خود را به بازار وارد کرده و برای فروش در اختیار صرافان قرار داده‌اند که افزایش قابل توجهی را نسبت به گذشته نشان می‌دهد.

به گفته وی، از این میزان ارز، تنها حدود ۵۰۰ هزار یورو به فروش رسیده که نشان می‌دهد که عرضه از تقاضا پیشی گرفته و با توجه به کاهش تقاضای فعال برای خرید، روند کاهشی قیمت ارز در بازار آغاز شده است.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی