تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
تنگنا؛ برنامه یازدهم، قسمت اول

گفتگو با حسین مرعشی؛ کارگزاران از انقلاب تا اصلاحات

در آغاز فصل سوم برنامه تنگنا میزبان حسین مرعشی چهره برجسته سپهر سیاسی ایران از دهه ۶۰ تا آغاز قرن جدید بودیم، سیاستمداری که در میدان عمل و اجرا نیز افکار و عقاید خود را پیگیری کرد تا بی‌پروا منتقد خود نیز باشد.

کد خبر: ۱۳۱۶۰۳
۱۴:۲۰ - ۲۳ خرداد ۱۴۰۱

تنگنا با حسین مرعشی

 

دیدارنیوز ـ حامد شجاعی: در روزهایی که تقریبا همه دست‌اندرکاران تنگنا، متاثر و متالم از فاجعه متروپل آبادان بودند حسین مرعشی پس از پیگیری‌های فراوان بالاخره  پذیرفت که مهمان این برنامه در دیدارنیوز شود. گفت و گو با فردی که در عنفوان جوانی به کرسی استانداری استان کرمان تکیه زده و پس از آن تا قبل از روی کار آمدن دولت محمود احمدی‌نژاد برای شانزده سال به طور مستمر نماینده مجلس یا عضو دولت‌های سازندگی و اصلاحات بوده است قطعا نیازمند زمانی موسع بود. اما شتاب دبیر کل حزب کارگزاران سازندگی ایران برای حضور در مراسم پایان سال تحصیلی نوه خردسالش باعث شد که پرسش درباره بسیاری از برهه‌های زندگی شخصیتی که بسان بسیاری از سیاسیون صاحب‌منصب دو دهه نخست انقلاب علاوه بر شیرینی وزارت و وکالت، شوری حبس را نیز بچشد ممکن نشود.

بخش نخست گفتگو با دبیر کل حزب کارگزاران سازندگی ایران و مردی که به سبب نسبت خانوادگی با اکبر هاشمی رفسنجانی در کلام و رفتار شباهت‌های فراوانی به نماد فعالیت‌های سیاسی در سایه در تاریخ جمهوری اسلامی دارد متمرکز بر پیشینه‌ای‌ست که بر مبنای آن، حسین مرعشی بدل به یکی از چهره‌های شاخص جناح اصلاح‌طلب ایران شده است.

بخش اول این گفتگو را اینجا تماشا کنید

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی