تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال اعلام کرد

فرصتی برای تغییر اسکوچیچ نداریم؛ ضعیف‌ترین بازی چند سال اخیر «تیم‌ملی» را دیدیم!

علی اصغر مدیر روستا، عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال پس از شکست تیم ملی در دیدار دوستانه برابر الجزایر با اشاره به اینکه اسکوچیچ در نیمه اول از ارنج مناسبی استفاده نکرده است، گفت که یکی از ضعیف‌ترین بای‌های چند سال اخیر تیم ملی را دیده‌ایم.

کد خبر: ۱۳۱۶۰۲
۱۳:۲۵ - ۲۳ خرداد ۱۴۰۱

ضعیف‌ترین بازی چند سال اخیر «تیم‌ملی» را دیدیم

دیدارنیوز: علی اصغر مدیر روستا مهاجم اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: یکی از ضعیف‌ترین بازی‌های سال‌های اخیر تیم ملی را مقابل الجزایر دیدیم.

عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال درباره شکست دو بر یک تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل الجزایر، اظهار داشت: تیم ملی بعد از مدت‌ها، اولین بازی تدارکاتی اش را انجام داد و بعد از ۱۲ روز تمرین کردن و بازی نکردن در گرمای دوحه، فشار زیادی روی بچه‌ها وجود داشت. تیم ما خیلی سردرگم و آشفته بود. اسکوچیچ هم به ویژه در نیمه اول از ارنج مناسبی استفاده نکرد و تیم الجزایر خیلی از نقاط ضعف را در تمامی خطوط به ما نشان داد. این بازی نشان داد روی خط دفاعی تیم ملی باید خیلی کار شود.

وی افزود: به هیچ وجه بازی قابل قبولی را به نمایش نگذاشتیم و نفرات ما در حد خودشان نبودند. در کار انفرادی، تیمی و گروهی ضعف‌های زیادی داشتیم که باید خیلی زود برطرف شود. هرچند تیم ملی بازی دوستانه برگزار نکرده، اما سرمربی تیم باید حتی در تمرینات هم این نقاط را ببیند و آن‌ها را برطرف کند تا در دیدار‌های بعدی چنین نمایشی نداشته باشیم. در مجموع یکی از ضعیف‌ترین بای‌های چند سال اخیر تیم ملی را دیدیم.

عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال درباره توقعات بازیکنان، کادرفنی و هواداران از مسئولان فدراسیون برای برگزاری بازی‌های تدارکاتی، خاطرنشان کرد: متاسفانه وضعیت تحریم شرایط سختی را برای ما ایجاد کرده است. دوستان ما در فدراسیون فوتبال در تلاش هستند بازی‌های دوستانه خوبی فراهم کنند و این اتفاق قطعا برای اردوی بعدی رقم خواهد خورد. بازیکن و کادرفنی کاملا حق دارند. تمرین کردن در قطر در این فصل از سال خیلی سخت است و از لحاظ روحی و روانی روی آن‌ها تاثیر می‌گذارد، اما جدا از بحث حق، بازیکنان ما به آن پختگی رسیده‌اند که برخی مسائل را درک کنند.

وی تصریح کرد: بازیکنان دیدند میرشاد ماجدی، حمید استیلی و سایر مسئولان فدراسیون به دنبال برگزاری بازی دوستانه خوب با کانادا و اکوادور بودند، اما دقیقه ۹۰ این دیدار‌ها به دلایل غیرورزشی و سیاسی لغو شد. اکنون هم از فدراسیون فوتبال می‌خواهیم برای اردوی بعدی، بازی‌های خیلی بهتری برای تیم ملی تدارک ببیند.

مهاجم اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان درخصوص انتقادات نسبت به عملکرد دراگان اسکوچیچ، گفت: باید قبول کنیم توان فنی سرمربی ما با مربیان سطح جهانی و شاید سرمربی تیم‌هایی که در جام جهانی حضور دارند، مقداری فاصله دارد. نمی‌توانیم از اسکوچیچ توقع آنچنانی داشته باشیم، اما به هرحال او با تیم ملی به جام جهانی رسیده و فعلا هم سرمربی این تیم است. البته با وضعیت فعلی یکی از سخت‌ترین دوره‌های جام جهانی را پیش رو داریم.

مدیر روستا افزود: در شرایط فعلی ما فرصتی برای تغییر سرمربی نداریم و با توجه به قرارداد اسکوچیچ با فدراسیون فوتبال، اگر بخواهیم او را کنار بگذاریم باید هزینه زیادی هم برای این کار و حضور مربی جدید پرداخت کنیم. در نهایت هم اتفاق خیلی خاصی برای تیم ملی نیفتد. البته درمورد عملکرد تیم در بازی با الجزایر بررسی‌های لازم را در کمیته فنی انجام می‌دهیم.

منبع: فارس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی